Högtidsdag: Orange is the new...

släpps idag, den 12 juni. Har ni sett? Åsikter utan spoilers..?
Åh, var det idag det var premiär? Fick för mig att det dröjde ytterligare en vecka innan den nya säsongen släpptes. Jag får återkomma med åsikter efter helgen när jag hunnit se den :)
 
Jag tittar för fullt, efterlängtad dag! :D
Den enda åsikt jag har än så länge är; trögstartad..
 
Samma taktik här. Är riktigt imponerad av Sense8!
Jag blev glatt överraskad av att de visar lika mycket sex med 2 män som med 2 kvinnor istället för att som de flesta andra serier som öht rör vid gaysex framställa 2 kvinnor som jättesexigt men mellan 2 män får man sällan se mer än en liten puss. Jag tycker vidare ocså att sexscenerna som är ganska grafiska framställs som vackra och inte bara för sensationssyfte. Grym serie :)
 
Jag blev glatt överraskad av att de visar lika mycket sex med 2 män som med 2 kvinnor istället för att som de flesta andra serier som öht rör vid gaysex framställa 2 kvinnor som jättesexigt men mellan 2 män får man sällan se mer än en liten puss. Jag tycker vidare ocså att sexscenerna som är ganska grafiska framställs som vackra och inte bara för sensationssyfte. Grym serie :)
Eller hur, samt en
orgie med i princip bara män.
När hände det senast i tv-historien liksom?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: 95johsv
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 276
Senast: EZMK
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 8 månaders tik som började halta på sitt vänstra framben efter lek med andra hundar där några ska ha sett henne krocka...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 979
Senast: Fetaost
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp