Hööks höst/vinter 2015-16

Finns en hel del grejer på rean på nätet nu som jag spanat in till min framtida häst :nailbiting:
Jag kan ju inte köpa grejer till en häst som jag inte ens vet vilken storlek den har, eftersom jag inte har den än :arghh: Hästen jag har nu kanske inte är i samma storlek alls ju.
 
Tyckte inte det var nåt intressant, och det jag kunde tänka mig var inte tillräckligt billigt. Tur jag har barnstl på deras tröjor och västar så det kanske finns nåt kvar till halva reapriset, då slipper jag åka flera mil i 30 minusgrader för att handla...
 
Jag kom in på hemsidan till slut :) Men det fanns inte direkt något jag ville ha :( Vilket kanske är bra för plånboken :angel: Har en kompis som kommer till stan senare idag så vi ska kika lite i butiken också!
 
Hittade ingenting som var interssant på rean, tråkigt! Brukar alltid kunna köpa lite nya kläder till en billig peng...

Upplevde den som sämre än vanligt men kan inte helt sätta fingern på vad som gjorde den sämre, färre artiklar?
 
Hittade ingenting som var interssant på rean, tråkigt! Brukar alltid kunna köpa lite nya kläder till en billig peng...

Upplevde den som sämre än vanligt men kan inte helt sätta fingern på vad som gjorde den sämre, färre artiklar?

Färre och väldigt liten spridning? På hästsidan så i princip bara träns och schabrak, och nån strövara. Och få träns/schabrak. Men jmf man med sommarrean så var det ju allt möjligt på rean, träns, skydd, lindor, transportskydd, bett, nåt täcke osv osv. Nu var det ffa träns och schabrak och så bara några få artiklar till.
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 168
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 827
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp