Hööks höst/vinter 2015-16

Riktigt besviken på rean på nätet! Nån som hunnit till butik än(gärna Kållered)? Behöver tyglar, benskydd och gärna stövlar om rätt modell finns (Olympia).
 
Tråkig rea på nätet men är på väg till butiken nu så hoppas på att utbudet är bättre där.
 
jag köpte ett träns och en höbag på rean. Höbagen har jag tittat på förr men tyckte att den va lite väl dyr, nu blev det lagom :P
 
Inte mycket intressant, men har vägarna förbi butiken på söndag så ska nog kolla utbudet där då. :p Skulle kunna tänka mig den mörkblåa Spooks-hoodien och något billigt schabrak till hoppsadeln.
 
Är ovanligt besviken på rean. Tycker alltid jag brukar hitta nåt liksom. Men men, ska fara förbi butik senare och kolla läget ändå.
 
Nu är jag tillbaka från butiken. Fanns lite mer men inga mängder. Fina blingiga schabrak på rea men jag lyckades låta bli.
 
Håller med om att är dåligt att det inte är 50% på allt längre. Det gjorde att jag avstod lite prylar nu. Men kanske lika bra det :p

Köpte iaf ett träns, ett pannband, ett schabrak, en hundbädd och ett par skor.
Slänger in bild sen när pållen provar :D
 
Baserat på utbudet på nätet så är jag osäker på om jag ens orkar åka till butik för att kolla in rean där, så mycket bättre lär det knappast vara.
 
Hittade inget särskilt varken på nätet eller i butik. Tyckte rean var riktigt tråkig men kom hem med en grimma med 30 % rabatt iaf!
 
... och fastän jag tyckte rean var tråkig klickade jag hem lite grejer nu :angel: Ett par svarta springfield då jag är i trängande behov av nya svarta ridbyxor samt ett par shortchaps Carlin eftersom jag på tidigare rea fyndat ridskor som än så länge bara står i garderoben. Ingen av ryktlådorna(boxarna) föll mig i smaken så blev en ryktväska också, men den var inte på rea.
 
Ska köpa träns men velar mellan Culmore och Carney. Culmore finns bara i cob, vilket han nog kan ha om det inte är litet i storleken.
Någon som kan säga nåt om dom tränsen?
 
Var på rean precis efter öppning. Fyndade ett amigo bravo 0g trodde jag tills jag insåg att det fanns ETT täcke i jätteliten storlek, typiskt. Var en ganska tråkig rea tbh. Ganska få artiklar, få varor/artikel och ptja, hade jag BEHÖVT tio tjocktröjor hade jag väl varit asnöjd.

Bäst: hittade äntligen ett par ridskor. Har provat runt hela sortimentet tre gånger men IDAG stod de där, precis innanför dörren i rätt storlek
 
Tråkig rea i butik också. Jag hoppas verkligen att Hööks förstår att deras rea har varit en sådan sak som folk sett fram emot och väntat in. För min del har jag alltid hittat något som lockat, men de sista gångerna har det varit sämre grejer.

Jag kommer sluta vänta in deras rea och köpa vad jag vill ha på andra ställen, som har betydligt bättre varor på rea till 50%.
 
Köpte två hönäts"påsar/kassar". Tycker som ni andra att det var otroligt litet utbud på rean, hade förväntat mig lite mer faktiskt. :cautious:
 
Var i butiken idag. Inte jättemycket kul direkt men jag skulle väl mest kolla lite. Köpte iaf ett schabrak och ett par shortchaps, båda 50%. Schabraket har jag spanat på innan då jag gillade färgen, och shortchapsen var ett spontanköp, kom på när jag hittade dem i butiken att dragkedjan på mina gått sönder och då var det billigare att köpa nya för 250kr än att byta dragkejda på de gamla. Så jag är nöjd!

Schabraket (köpte dock dressyrmodell):
http://www.hooks.se/globalassets/in...-05-15200-upp-fra-01.jpg?width=490&height=490

Shortchapsen:
http://www.hooks.se/globalassets/in...-10-14209-upp-fra-01.jpg?width=490&height=490
 
Tråkig rea i butik också. Jag hoppas verkligen att Hööks förstår att deras rea har varit en sådan sak som folk sett fram emot och väntat in. För min del har jag alltid hittat något som lockat, men de sista gångerna har det varit sämre grejer.

Jag kommer sluta vänta in deras rea och köpa vad jag vill ha på andra ställen, som har betydligt bättre varor på rea till 50%.

Blir nog så här med. Förr fanns det ju massor av träns, benskydd, täcken och annat. Nu är det bara ett fåtal av varje och väldigt lite inne i butikerna. Det gäller att hänga på låset vid reastarten och så är det inte ens 50% på allt längre.
Tog bara det jag absolut ville ha idag och spanat på tidigare. Kändes inte värt att reashoppa på 30%..
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 168
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 829
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp