Hööks höst/vinter 2015-16

Galning!
Jag har underställ i ull, tjocktröja och en rejält varm och lång jacka.
Jo men jag känner mig som en michelingubbe om jag har mer lager på mig :o.
Kan knappt styra hästen eller driva :eek: blir till en boll som klamrar sig fast i fegisremmen :rofl:.
Så är hellre lite kall då jag rider :angel:
 
Var där idag och tittade på rean, hittade ingenting där :( eller .. jag tycker inte att 30% är någon vidare rea när det gäller Hööks grejer då jag upplever att kvalitén kan vara tråkig ibland. Så jag hittade inget prisvärt. Köpte några höpåsar iaf :p
 
Var på rean idag, och hittade denna snygga piké tröja från JH Collection! :D
Rean IRL var visst inte dålig ändå, uppenbarligen. Klämde även på ett Gold Medal träns, som faktiskt fanns i storlek X-full. Herregud! :eek: Och fint var det också. Men jag som redan har så många träns...

12509750_800630776726923_5191649510957981578_n.jpg
 
Jag rekommenderar er att åka till er butik för det syns inte på nätet eftersom Spooks är slut på lagret, men all Spooks reas med 50%. Vad det gäller den nya kollektionen så syns den inte på nätet än men det kommer nytt till butiken hela tiden :)
 
Mulletäcket :love:
Behöver det inte den här vintern, men kanske nästa...:p
Med rean och min rabatt blir det löjligt billigt.
Får ta en tur till butiken och klämma :D
 
Jag klickade hem den bruna lädergrimman åt min puff, han blev jättefin i den! Oljade in den och den sög åt sig som en svamp så den kommer nog bli mörkare, förvånansvärt fin faktiskt.

image_zpsi6hhqw0r.jpeg


Köpte även en rosa grimma till fölet och den blå luddiga fleecevästen till mig själv, bor i den. Helt underbar!
 
Jag har hittat de jag ska köpa på hööks nu ! Väst och tröja , bryr mig inte om jag går i de privat sa tilk chefen får vi djup snö räkna med att jag tar på ridstövlarna och bytar sen när jag är inne
 
Vart ett mulletäcke, dock tveksam om jag behåller. Känns som att det blir väl tajt i bogen...Som alla jäkla täcken :down:
Köpte även en svart-grön grimma, chansade att full skulle räcka och det gjorde det :D

Såg att de fått in en del nyheter bland schabraken, fotade och ska försöka få upp bilder för de som e nyfikna :D
 
Hur är Mulletäcket i storlek? Jag har en som drar 145 och en som har 165 så det kanske finns chans att 155 kan passa till nån av dem?
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 006
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 282
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 332
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp