Hööks höst/vinter 2015-16

tråkig rea
fick med mig hem ett fleecetäcke och benreflex
Hade velat köpa ett rött schabrak för jag har inget men dom var för små eller till dressyr
 
Jag köpte även dessa skor på rean. Ett par CRW Outdoor Jodpur.

Är det någon som har dom sen innan? Är dom sköna?
Jag har breda fötter så det händer att skorna trycker så mina fötter somnar men dessa verkade okej. Ska gå runt här hemma några timmar i dom så känner jag om fötterna godkänner dom eller inte. Dom var något tajta på något ställe men dom sa i butiken att dom brukar töja sig lite. Någon med erfarenhet av skorna?

Jag har de där skorna och är jättenöjd! Har också (väldigt) breda fötter och i början fick jag blåsor på stortårna, men nu har jag gått in dem och tycker de är väldigt bekväma. :)
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag masade mig förresten också iväg till Hööks till slut och kom hem med en tröja och ett pannband.
img_9409.jpg
 
Kollade rean i butiken idag, fick med mig en Spooks-hoodie och ett hönät till transporten (som däremot inte var på rea). Hittade också en fleecetröja och ett schabrak som jag skulle kunna tänka mej, ska se ifall dom finns kvar senare när det blir halva reapriset. ;)
 
Jag har dreglat över det precis lika länge som dig men också tyckt prislappen varit för hög. Men på rea så :p

Tycker du kan åka och hittar du ett cob så kan du köpa det till mig! Jag tror detta blir snäppet för stort för min kille tyvärr. Även om jag köper på rea så ska grejerna sitta perfekt. Jag skulle nog bara reta mig på att det inte sitter hundra. Han är trots allt bara en c-ponny så att full ska sitta bra är att begära för mycket.
Tyvärr, för det är väldigt tjusigt!

Det var helt slut :arghh::arghh::arghh:
 
Tyckte inte heller rean var särskilt rolig... Jag köpte bara en grimma. Äntligen en rosa, trots min mammas protester. :angel:

Köpte också ett bett som inte var på rea. Och tränset är från förra årets rea (?), otroligt sött med små hjärtan på men ville inte sätta på nosgrimman eftersom den stänger ingen munnen hur löst man än spänner den. :( (Jag ville bara ha på den för att det ser snyggare ut)
12417826_10205105316615782_7073352743251985242_n.jpg
 
Var på hööks igår, skulle byta en födelsedags present och var intresserad av den grå reflex jackan. Blev väldigt besviken då jag insåg att den inte var regn tålig eller det minsta fodrad. Måste man ha en jacka under för att inte frysa ihjäl så är det ju lika bra att ha en vanlig reflexväst..

Blev en marinblå club jacka, blev imponerad över hur tålig den är :), behöver en regnjacka då min gamla gamla kyra k inte är så regn tät längre :p.

Rean var inget att ha, petade lite på ett vinrött schabrak med blå kant och bling :love: men har för många schabrak redan och sen är det ju det här med rött på fux :cautious:.
 
Var på hööks igår, skulle byta en födelsedags present och var intresserad av den grå reflex jackan. Blev väldigt besviken då jag insåg att den inte var regn tålig eller det minsta fodrad. Måste man ha en jacka under för att inte frysa ihjäl så är det ju lika bra att ha en vanlig reflexväst..

Blev en marinblå club jacka, blev imponerad över hur tålig den är :), behöver en regnjacka då min gamla gamla kyra k inte är så regn tät längre :p.

Rean var inget att ha, petade lite på ett vinrött schabrak med blå kant och bling :love: men har för många schabrak redan och sen är det ju det här med rött på fux :cautious:.

Jag kan tipsa om Jula dom har en varsel fleece jacka för 149 spänn och den är suverän, man syns ordentligt, dock inte regntålig..
 
Nu är det inte 5+ :p
Jag har underställs tröja, tjocktröja och fleecejacka :cool:
Jag har pyjamas och en lätt fodrad höst jacka då jag tar ut hästarna..
Underställ och ovan nämnda lätt fodrade jacka då jag rider. Har jag säkerhets väst på så har jag en tunnare jacka då jag rider.

Fast då det blåser så har jag iofs både ridkjol, halsduk och tröja med hög krage. Men är det som nu vindstilla med sol så blir det alldeles för varmt om man rider aktivt.
 
Vad har du för storlek? Vi har utförsäljning på jobbet imorgon så jag kan kolla om jag hittar något.
Har redan köpt :p, och har annars alldeles för mycket jackor redan... kände en som hade utförsäljning på gersemi saker för inga pengar alls varje höst. Var stor sorg då hon slutade :(. har 3 av varje tjocklek förutom regnjacka :p.
Dvs har åter igen köpstopp på jackor..
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 006
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 280
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 328
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp