Hööks höst/vinter 2015-16

Det där låter ju konstigt, det gick säkert 3-4 år utan att jag köpte någonting från Hööks men katalogerna kom ändå. :cautious:

Reddes ut förra året. Enligt svar från Hööks får bara de som handlat ur katalogen - dvs per postorder - den automatiskt. Jag handlar massor från Hööks men i butik och får inte katalogen. Inte fått på flera år :(
 
Reddes ut förra året. Enligt svar från Hööks får bara de som handlat ur katalogen - dvs per postorder - den automatiskt. Jag handlar massor från Hööks men i butik och får inte katalogen. Inte fått på flera år :(

Jag har aldrig handlat från katalogen/nätet men har fått den i ett antal år nu :confused:
 
Fascinerande. Särskilt som det är Hööks själv som påstår att man bara får den automatiskt om man handlat på postorder.
Samma för min del, inte beställt på säkert 10 år, men brukar få 2-3 kataloger.

Köpte för övrigt en JH fleece och ett par JH skinnhandskar för halva priset idag. Var på jakt efter benskydd till ynglingen, men de hade inte kommit än.
 
Verkligen O_o
vet iaf en till som får katalogen men inte handlat på postorder.

Undrar om det finns något samband med var man bor, hur långt från en Hööksbutik? Jag hade redan innan en misstanke om det då jag fick katalog tills Hööks öppnade 8 mil bort. Sen var det tji katalog. Jag är inte säker på att det är en slump...
 
Vi får också hem flera katalogen, har aldrig beställt men handlar i butik ett par ggr per år.

Blev lite nyfiken på de nya dressyrstövlarna Olympia. Någon som har hunnit klämma på/prova dem?
 
Lite synd att det matchas dåligt? Showmaster är väl deras eget märke, ändå säljs det inte lindor som matchar schabraken osv? Tänker på de rosa t.ex.
 
Har inte fått katalogen än men har kollat på nätet och ser att det finns 2 täcken med 50grams foder så jag ska köpa ett av dom.:up: Fråga är bara vilket.. :D
 
Undrar om det finns något samband med var man bor, hur långt från en Hööksbutik? Jag hade redan innan en misstanke om det då jag fick katalog tills Hööks öppnade 8 mil bort. Sen var det tji katalog. Jag är inte säker på att det är en slump...

Bor 2 mil från närmsta butik...
 
Men jag tycker också det är konstigt! Jag vill gärna ha lindor till alla schabrak, är uppriktigt förvånad att de inte gjorde lindor till JH-schabraken ens! Eller söta pasteller till Mulleschabraken. Min svarta skulle vääääldigt gärna ha det lila...
 
Vart en tur till Hööks idag :D
Och nä, jag kunde inte hålla mig. Ett Mulle-schabrak fick följa med hem :o:p
Hittade ett par byxor på rean som faktiskt passade, ett pyttehål i en söm gjorde att jag fick dem till halva rea-priset. Från 600:- till 150:- på ett kick, mycket nöjd :up:
Nu hade butiken fått in katalogen så det blir kvällens sänglektyr :)
Maken var med och handlade lite läderolja och fett
2015-07-25-2206_55b3ec50e087c33d77e352e6.jpg
 
Men jag tycker också det är konstigt! Jag vill gärna ha lindor till alla schabrak, är uppriktigt förvånad att de inte gjorde lindor till JH-schabraken ens! Eller söta pasteller till Mulleschabraken. Min svarta skulle vääääldigt gärna ha det lila...
Mulles deltagande i årets katalog är nog lite av ett test, för att se om han säljer...... Jag hoppas ju att det blir mera sen, mer variation, fler kul motiv, fler olika design etc men det är inte jag som bestämmer. ;):)
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 168
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 827
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp