Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja, men det var ju det tränset jag menade! :) Köpte ett sånt på rean, i cobstorlek... Det är bara det att jag bara har ponnyer, så jag sålde det för ett par veckor sedan :p
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja det tränset är mums! Jag fick köpa full till mina annars "cob-häst" för nosgrimman i cob va för liten! Händer typ aldrig :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Nu har jag tagit kort på det nya tränset, det var regn i luften och hästen ville inte alls ta kort så de blev inte så bra..


DSC_0321.jpg


DSC_0324.jpg
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*kl*

Jag har den sydligaste Sthlmsbutiken som närmaste butik, men jag tycker utbudet där är så extremt dåligt. Det saknas alltid produkter, det saknas alltid storlekar, och jag tycker butiken öht inte är särskilt rolig. Jag gillar den norra butiken bättre, men det är ju en bit. Är det ngn som kan tala om hur den nyaste Sthlmsbutiken är? Bättre än den södra?
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*KL*
Någon som vet vilken dag de drar igång mellandagsrean? Är det i morgon eller den 27/12? var inne och kikade på hemsidan, och de butiker i min närhet är iaf öppna i morgon...
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ok, tack så jättemycket för svar! :D då får det bli en tripp i morgon, hoppas på att kunna fynda lite :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*KL*

Har redan idag fyndat via Hööks hemsida (då jag inte har något Hööks inom 10 mils radie från mig). Allt på rea. Bilder komemr när jag fått det. Men det blev ett träns med bling bling pannband, ett ulltäcke med reflexer (perfekt vid promenader mm.) och två allroundschabrak. Allt till priset av 650 riksdaler. ;)

Istort sett alla schabrak redan idag till halva priset och en hel del täcken och träns. Så de har nog tjuvstartat rean redan nu
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Skumt. Är du VIP kund eller nåt? Hittar ingen mellandagsrea på deras sida :/
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Var inne och kikade och det är mycket som är på rea om man tittar runt bland grejerna, sen att dem inte skyltar om mellandagsrea är en annan sak, men tittar man i sortimentet finns det en hel del på rea som sagt.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Nu är hemsidan uppdaterad! Massa rea! Det är verkligen nu man ska köpa täcken.

Hett tips är att stübbens kandar är på halva priset:)
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

haha...nu rear dom ut sina logotype produkter..
ingen idé att köpa för min del direkt.
köpte ett träns till blivande 3 åringen
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Var inne och kikade och det är mycket som är på rea om man tittar runt bland grejerna, sen att dem inte skyltar om mellandagsrea är en annan sak, men tittar man i sortimentet finns det en hel del på rea som sagt.

Precis ;) ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 499
Senast: tuaphua
·
Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 643
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 982
Senast: pews1972
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp