Bukefalos 28 år!

Hööks Pullarträns

L

LoveRindi

Hur är det? Det är väldigt fint så jag vill gärna ha det, men inte om det är dåligt, dvs hårt, spricker lätt etc. Är det liksom smidigt och någorlunda mjukt? Jag menar det som är svart eller brunt med runda mässingsspännen för typ 329kr.
 
kompis ponny hade det.. inte direkt mjukt men de va fint =)
 
Jag har ett sånt, fast som jag inte använder längre.

Tycker att det är helt okej, det är ingen toppenkvalitet i lädret, men helt okej.
 
Jag har ett. Funkar bra tycker jag. Smörjer och tvättar ganska ofta så det är mjukt, inte speciellt stelt...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 109
Senast: Ajda
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 701
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: miumiu
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 981
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp