Bukefalos 28 år!

Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud, här är man inte inloggad på några dagar och så skrivs det 16 sidor :D

Jag hade en rolig överraskning när jag loggade in idag - en mustanghingst med GP710 (föräldrarna GP701 resp 680 :bump: ), 1VG och tyvärr ett retligt A.

Kanske framtida pojkvän till mitt GP 708-sto :angel:
 
Ja, blir ju 1129 x3 och 1083 x2... Men de är ju så långt bak på din att de inte syns i stamtavlan på en avkomma så är kanske acceptabel nivå. :angel: Fast risken är ju att få in ännu fler An kanske...

https://www.horsereality.com/horses/205960/skysong-dj

Hm, med denna annars då?
https://www.horsereality.com/horses/417881/dreamy-cinnamon
Han är ju inte gammal no (än :D ) men det blir mindre inavel och han har 3VG och inga A :) Han ligger bara på 694 i GP dock :)
 
Förresten, eftersom vi verkar ha lite svårt att sammanstråla ( :D ), om du fortfarande vill använda EmLar för HRC och om du har plats i stallet så kan du lägga stoet på private trade till mig för 1 HRC, så betäcker jag henne och säljer tillbaka henne till dig för bukepriset på betäckning av EmLar (4000)? :)
Men tänk på att du måste ha plats i stallet då, annars kan du inte köpa tillbaka henne :D
Det var ju det där med plats...🤔😳
Men vilken tid är du inne ikväll t ex? Jag kan ställa larm! Efter 21 borde även den envisaste av de små änglarna ha knoppat in 😎
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 138
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 624
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 435
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 647
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp