Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen har jag fått en svart hingst med alla vita fötter förutom höger fram. https://www.horsereality.com/horses/645245/buzur

Den mest speciella häst jag någonsin träffat IRL var just en sådan, så jag har velat ha en i spelet också. IRL-hästen hittades övergiven och vanvårdad i skogen av mina föräldrar och fick komma hem till oss. Han följde en som en hund, tog hand om mig som om jag vore ett guldägg och gick nästan alltid lös på gården.
 
Funderar på att göra mig av med Quartrarna. Det känns som om jag står still avelsmässigt pga att jag tidigare bara fick hingstar och så funkar inte tävlingarna. Om någon är intresserad av någon av dem så hojta
 
Nuuu ska jag nog chilla lite. :p Här är de ston jag bestämt mig för att behålla just nu:

30484
 
Har någon eller känner till någon som har hingst med:

VG på gallop?
400+ på Hopp?
255+ på Dressyr?

Och i övrigt i alla fall godkända stats? :p
 
Så söta knabbarna är...men inte katten blir jag av med 20 hästar bara sådär om jag inte slopar en hel ras. Bah.
Ehrm... Jag behövde rensa bort 130 hästar igår för att kunna få in 5 hästar från @Bexzor (jag låg bara liiiite över de 200 som är boxplatsmax... ;) ). Imorse kunde jag klicka hem de små sötnosarna. Allt går. Men jag kommer att sakna några av araberna. :cry:

Fast nu har jag också sett knabbarna :love: hur i hela friden ska jag kunna rensa ÄNNU mer?! :D
 
Har någon en tävlingshäst på .nl som vinner ibland som ni kan tänka sig att sälja billigt? :o Jag har köpt för många knabbar, har FT men inga pengar att köpa fler föl för :angel:
 
Har någon en tävlingshäst på .nl som vinner ibland som ni kan tänka sig att sälja billigt? :o Jag har köpt för många knabbar, har FT men inga pengar att köpa fler föl för :angel:
Du kan få en av mina dressyrhästar om du vill? Jag tänkte dock behålla hennes föl som är 3 månader just nu
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 595
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 963
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 592
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 030
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp