Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men förlåt @inverterad Jag tog ner alla hästar jag hade tillsalu nu på morgonen och ändrade pris/skickade till Gisela, och tänkte inte alls på att en hingst fortfarande var reserverad till dig.. Men jag säger till om jag hittar nåt liknande igen.
 
Har inte haft så stor tur hittills, gillade mest SA för där fick man mycket G+ och hyfsade dressyrsiffror. Australien var aptråkigt, Afrika hade bara en kombo jag gillade för hoppning men den fick jag ju inte tag på igår så får försöka idag igen kanske. Är nu i Nordamerika och har varit sedan igår och det verkar mest vara hög GP men inte så mycket mer. Men jag fick för mig att man skulle kunna få bra med VG här :p
 
Har inte haft så stor tur hittills, gillade mest SA för där fick man mycket G+ och hyfsade dressyrsiffror. Australien var aptråkigt, Afrika hade bara en kombo jag gillade för hoppning men den fick jag ju inte tag på igår så får försöka idag igen kanske. Är nu i Nordamerika och har varit sedan igår och det verkar mest vara hög GP men inte så mycket mer. Men jag fick för mig att man skulle kunna få bra med VG här :p
Asien. https://www.horsereality.com/horses/851358/humla
 
Jag har insett att jag inte kan behålla alla araber som föds hos mig. Har börjat fundera på vem av mina som jag kanske skulle kunna sälja. Konstaterar att jag borde göra mig av med alla hingstarna (de ligger nu på marknaden med utgångspris 5000, stor chans att det blir Gisela :() och så funderar jag på att kanske sälja denna tösen. Någon som skulle ge henne ett bra hem? https://www.horsereality.com/horses/712669/blazing-glory
 
Nä nu väntar jag med, i Asien är det någon/några som bara sitter och väntar på att man ska köpa dom dåliga hästarna. Det rör sig inte alls, kan sitta en lång stund och uppdatera, sen så fort jag köper något så ryker nästa föl fort som sjutton.
 
Har dock fortfarande ingen som är spec bra för någon gren. Känns som att alla jag hittar har antingen 70 på alla poster eller som en igår - 90 på stength :eek: 65 på agility och 3 A:arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 768
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 927
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 435
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 941
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp