Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla teckningen på den här lilla godingen som föddes precis

30483
 
Jag har lagt ut 940 000 hrc redan :crazy: Blir ju billigare att kolla market..
Oh ja... Köpte ett 736 1VG11G sto för 20 000 igår. Hade behövt gå igenom ett antal hästar för att hitta den själv tror jag.

Har bara haft tre platser att spela på dessutom, då är det ju svårt att inte missa guldkornen.
 
Är tydligen Skylen/Torben + Vibeke i Afrika man ska kolla efter om man vill ha hopphäst därifrån :p
Åsmund/Carl + Vita i Asien
 
@Hedinn Vad kom du fram till igår angående LP och PATN? :)
LP är leopard, ger det vita. I enkel upplaga blir de färgade fläckarna större och fler (dvs något mindre vitt), i dubbel upplaga blir färgade fläckarna färre och mindre (dvs mer vitt).
PATN1 avgör vilket "mönster" det vita hamnar i. I enkel upplaga blir det ryggen som blir vit/prickig, i dubbel upplaga blir hela hästen vit med prickar.

Om hästen har LP men inget PATN1 får den en diffus "spräcklig" färg, typ nåt stickelhårigt-aktigt. Inte sett nån tydlig skillnad mellan enkel och dubbel upplaga där. Har hästen bara PATN1 men inget LP förblir den enfärgad.

Var det begripligt? :D
Exempel:
LP/n PATN1/n - Vit på ryggen med många, stora prickar.
LP/LP PATN1/n - Vit på ryggen med få, små prickar.
LP/n PATN1/PATN1 - Hela hästen vit med många, stora prickar.
LP/LP PATN1/PATN1 - Hela hästen vit med få, små prickar.
Och såhär ser de ut med LP utan PATN1.
 
Jag fick tag på ett sto med GP744 2vg 10g och siffrorna 85-80-88 för dressyr, så nu tar jag nog en paus :) Har inte alls blivit så dyrt det här, har använt ca 40 tickets men inte gått back i pengar direkt då jag sålt flera för överpriser.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 769
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 931
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 437
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 943
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp