Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här blev hon jag visade i början när rasen släpptes :)
IMG_20190528_222800.jpg
 
Vad är bra grenGP för rasen? :)

...kan jag pensionera en hingst med 252 i dressyr? :p
Jag tycker mina har varit bra som har legat på den nivån. Stoet ovan har 84-81-83 vilket känns mycket bra, men då har jag ju inte pysslat med hopp eller dressyr iom att AT är min huvudras. Så jag hade sparat
 
Jag har som bekant alldeles för fullt på .com så jag smet över till .nl för att också få shoppa lite knabbar :angel::p Och lika bra det! De går snabbt åt där också, men lyckades få tag på ett par söta :love:
30479

https://www.horsereality.nl/horses/114464/foal-doe-114464

Alltså, jag fick köpa en av dem som stod framme då det stod still ett tag och sedan snabbklicka på de som dök upp, för jösses vad folk verkar ha stenhård blick på foundationsidan även där :rofl:
 
Jag har som bekant alldeles för fullt på .com så jag smet över till .nl för att också få shoppa lite knabbar :angel::p Och lika bra det! De går snabbt åt där också, men lyckades få tag på ett par söta :love:
Visa bifogad fil 30479
https://www.horsereality.nl/horses/114464/foal-doe-114464

Alltså, jag fick köpa en av dem som stod framme då det stod still ett tag och sedan snabbklicka på de som dök upp, för jösses vad folk verkar ha stenhård blick på foundationsidan även där :rofl:
Fölet i inlägget hade 747 i GP och 12 G! :love:
 
Och däääär shoppade jag upp alla mina FT på nl :rofl::angel: kunde inte låta bli att smita in och köpa flera när någon annan höll på att köpa också :o
 
Som tur är så ligger man lågt i nivån och man ökar snabbt på den genom bara att träna så att man får mera FT och pengar... :angel:
Fick tag på en knabbe med 3 VG :love: Men hon hamnade trots det (plus grimma) inte över 80p i sin första utställning :confused::cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 930
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 486
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 796
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 574
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp