Yes. Jag får komma ihåg kostnaden på honom när jag skickar fölet till dig sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Jag får komma ihåg kostnaden på honom när jag skickar fölet till dig sen
Tack så extremt mycket!
Eldione är svensk men vet inte om hen hänger härOch det var samma som ”tjuvbetäckte” nu som den där gången jag fick 0 HRC för en betäckning om ni kommer ihåg. Mystiskt sammanträffande. Detta ger mig dessa tankar: Tror eldione är svensk. Så, om du råkar vara bukefalist och läser det här så får du gärna fråga om bukepris istället! Vill du inte outa dig så skicka pm/meddelande på HR.![]()
Och det var samma som ”tjuvbetäckte” nu som den där gången jag fick 0 HRC för en betäckning om ni kommer ihåg. Mystiskt sammanträffande. Detta ger mig dessa tankar: Tror eldione är svensk. Så, om du råkar vara bukefalist och läser det här så får du gärna fråga om bukepris istället! Vill du inte outa dig så skicka pm/meddelande på HR.![]()
Har du gett upp att fråga om HRC-pris?Upplever ni att HR är segt igen? Det bara laddar för mig nu...
Jag sparar hingstar för att ha och använda själv främst. Får jag bättre föl så kan de ersätta. Behåller efter färg, gp och confo i en kombination. Försöker att ha max 3 hingstar per rasNär tycker ni att det är lönt att spara mustanghingstar?
Jag har börjat avla mustangerna mer på confo nu, så tänker mest på det, dock vill jag ju fortfarande att dom ska tävla i endurance tex. Så vill inte ha allt för dåligt GP heller.
Behöver lite hjälp hur jag ska sålla bort hingstarna som ploppat upp på senare tid.
Fick en ny stjärna i stallet idag https://www.horsereality.com/horses/786435/gp725-5700
GP 733 + 732 = 725
4VG 8G + 12G = 5VG 7G!
Nää, bara lite oaktiv pga mycket jobbHar du gett upp att fråga om HRC-pris?![]()
Vänd på det; vad hade du betalat för 250 DP om du hade dåligt med såna?Jag blev just erbjuden 50-80 000 för en betäckning med Brímir eller Viðir.Eller först fick jag ett meddelande där någon frågade hur mycket HRC jag ville ha för en betäckning med någon av dem. Mitt svar var ungefär ”vad tycker du det skulle vara värt?”. Då kom dessa siffror... Himmel.
2€.Vänd på det; vad hade du betalat för 250 DP om du hade dåligt med såna?![]()
Nä, 80 kanske är lite saftigt, men 50 tänker jag är rätt rimligt ändå? 100 000 för en stallplats, liksom, eller 5€.2€.
Sorry kunde inte låta bli.Tror inte jag hade betalat 80 000 HRC för 250DP iallafall.
![]()