Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg fölis förut, vad roligt att det blev så bra! Såklart fixar vi betäckningarna. Är du online nu?
Japp! Jag är redoHaha jadåGår det bra nu?
FixarSorry, middagsfix och så. Här nu.
Europa tyvärr, önskar nu i efterhand att jag flyttat till ett lite mindre bebott område![]()
@Pandasmamma , skulle man få tigga HRC pris till tre ston hos Akutum?
Självklart, ändrar pris direkt.
Jo, det kanske är så man borde göra. Lite synd är det då jag fäst mig vid mina hästar men det kanske blir roligare i längden.Om du inte spelat så länge och blivit fäst vid dina hästar samt känner att bristen av hrc faktiskt gör det mindre kul att spela, så hade jag skapat ett nytt konto och bosatt mig någon annanstans, typ Afrika som har allra minst spelare av alla kontinenter.![]()
Jo, det kanske är så man borde göra. Lite synd är det då jag fäst mig vid mina hästar men det kanske blir roligare i längden.
Näe precis, tror inte jag kommer ångra mig heller när jag väl kommer igång. Känns ju lite trist att fastna utan hrc och utan möjligheter att riktigt tjäna det heller. Vet du hur Sydamerika är? ☺Ja man fäster sig lite väl mycket vid dessa pixelhästarJag har dock bytt konto två gånger och jag ångrar inte att jag flyttade ifrån Europa trots att jag blev av med mina hästar.
Näe precis, tror inte jag kommer ångra mig heller när jag väl kommer igång. Känns ju lite trist att fastna utan hrc och utan möjligheter att riktigt tjäna det heller. Vet du hur Sydamerika är? ☺
Jisses, tjänar jag en sjättedel av det så hade jag blivit riktigt nöjd ändåJag bor i Sydamerika, är fortfarande lätt att tjäna pengar här även om det har ökat med spelare sedan jag flyttade hit. När jag flyttade hit så tjänade jag ihop 2 miljoner på två veckor, riktigt så lätt är det dock inte längre men klagar inte ändå
![]()
Jisses, tjänar jag en sjättedel av det så hade jag blivit riktigt nöjd ändå![]()
Jisses, tjänar jag en sjättedel av det så hade jag blivit riktigt nöjd ändå![]()