Horsereality XIII

Jag vet inte ens varför jag har letat Nelariahingstar när jag ju har Mango som ÄR bärare.. Han börjar dock bli till åren så försöker avla fram en ny bärare efter honom(med ston av helt andra stammar med bra confo), hoppas jag hinner innan han trillar av pinn :nailbiting:
Spara i frysen!
 
Men kolla vad söt :love:

Screenshot_20190529_182916_com.android.chrome.jpg
 
Jag vill gärna testa avkommor från foundationhästar (Aytac och Nelaira till en början för att få fram rabicanos utan inavel) nu när jag vet att jag har en bärare och sedan kanske testa vidare på andra foundationshästar. Stoet är Yavuz - Aytac.

Absolut. Jag tänkte bara att en avkomma efter Mango väl har samma chans att vara bärare som en foundationhäst efter Aytac eller Nelaira, fast så klart mindre intressant då Mango redan finns konstaterad. :)
 
Absolut. Jag tänkte bara att en avkomma efter Mango väl har samma chans att vara bärare som en foundationhäst efter Aytac eller Nelaira, fast så klart mindre intressant då Mango redan finns konstaterad. :)
Ja precis :) Lägger Mango på bäraren denna gång så kanske jag har tur nog att få fram en rabicano utan inavel.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 223
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 154
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 913
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
64 260
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp