Bukefalos 28 år!

Horsereality XIII

Skulle ju inte ha några knabbar men upptäckte att vi hade plats på dotterns konto så i morse foundation-raidade jag för första gången i mitt liv. Du milde tid vad man bränner pengar och du milde tid vad jag förstår er som pensionerar på löpande band när ni gör sådant här. Har sällan sett så många A ooh BA! Två okej ston fick stanna och sedan la dottern ut ett par till försäljning. Inser att vi skulle tagit betydligt mer betalt för dem än
7-8000 för är de inte bara bruna köper ju folk som galningar även om de är kassa. De såldes på några minuter bara!

Skulle vilja ha någon på mitt eget konto också men har knökfullt....
 
Nån påstod btw på disco att namngivningsregler för knabbar är att döpa efter första bokstaven i pappans namn. Om nån nu vill hålla sig till det :) Jag har döpt mina till vanliga danska namn men utifrån den regeln.
 
Vad har vi för knabbehingstar på buke nu? Alt bra ni hittat på annat håll? Funderar på att åldra upp eller två ston och betäcka. :D
 
Någon som vill ha en blåögd quarterhingst? https://www.horsereality.com/horses/637206/get-serious-blue-eyes

30512
 
Marknaden är verkligen crazy nu. Sålde ett hingstföl med GP 699 och 1A, inga VG, för 50 000 bara för att den hade lite rolig färg :rofl:
 
Marknaden är verkligen crazy nu. Sålde ett hingstföl med GP 699 och 1A, inga VG, för 50 000 bara för att den hade lite rolig färg :rofl:
Marknaden är helt upp och ner men jag undrar hur många som kommer bli besvikna. Hittade en häst jag var intresserad av men det är 6 dagars auktionstid och ingen buy out. Hypen lär väl räcka någon eller ett par dagar till sedan lägger det sig. Misstänker att denna person som säkert kan få 50000-100000 för hästen idag kommer sluta på max 25000
 
Marknaden är verkligen crazy nu. Sålde ett hingstföl med GP 699 och 1A, inga VG, för 50 000 bara för att den hade lite rolig färg :rofl:

Jag önskat vi hade vetat det i morse, sålde flera för 7000-8000 som blev sålda på under en minut typ. Å andra sidan såg jag en som försöker kränga ett brunt stoföl med 7 A för 50 000 kr...
 
Haha åh, jag har så dåligt med plats så jag bara skickar ut dom på marknaden för 10 000 och är de inte sålda på 5 min pensionerar jag..

Jag ger dem ett par timmar. Det spelar ingen roll om de har A så länge de har något högre GP verkar det som, folk köper som galna :rofl:

Marknaden är helt upp och ner men jag undrar hur många som kommer bli besvikna. Hittade en häst jag var intresserad av men det är 6 dagars auktionstid och ingen buy out. Hypen lär väl räcka någon eller ett par dagar till sedan lägger det sig. Misstänker att denna person som säkert kan få 50000-100000 för hästen idag kommer sluta på max 25000

Men verkligen! Jag förstår inte varför man väljer att kasta ut på auktion i ett sånt här läge. Jag lägger ut de flesta för 50 000 på buy out för det är tillräckligt "billigt" för att folk ska slå till direkt.
 
Jag hatar auktioner utan buyout överlag.
Det gör jag också men kan fördra dem om de är max 2 dagar långa. Längre än så betyder 'klicka bort' alternativt som jag gjorde igår. Jag skickade ett meddelande till en med 7 dagars auktion och gav ett bud om h*n la upp hästen till mig privat före kl 22.30 HR tid. När jag kom hem från stallet låg hästen där så det var bara att klicka hem den.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 036
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 254
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 067
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp