Horsereality XIII

Bara 650 DP :p Tyckte inte det innehöll något intressant ens.

Eller det kanske inte ens var något nytt? :laugh: Bara knappen som lyste upp så tydligt på min skärm helt plötsligt.
Haha nä, verkligen inte värt det. Återkom när det finns en ”sköt alla hästar”-knapp eller rabatter på allt eller typ högre maxtak för antalet hästar, typ...
 
Haha nä, verkligen inte värt det. Återkom när det finns en ”sköt alla hästar”-knapp eller rabatter på allt eller typ högre maxtak för antalet hästar, typ...

Blacksmith funkar väl inte ens ännu?
Och i labbet färgtestar man ju bara dom färger som finns hos rasen, att testa allt är ju slöseri på hrc.
Och hos veterinären är det ju superenkelt att bara spamklicka alla hästar om alla hästar ska göra något.
Ser ingen vits alls med att betala 650 DP för något sånt här :confused:
 
Någon här som använder müsli för att få upp energin så man kan träna hela tiden så fort timern gått ut? :p
Funderade på det men så kom jag på att det nog är rätt jobbigt :laugh:
 
Blacksmith funkar väl inte ens ännu?
Och i labbet färgtestar man ju bara dom färger som finns hos rasen, att testa allt är ju slöseri på hrc.
Och hos veterinären är det ju superenkelt att bara spamklicka alla hästar om alla hästar ska göra något.
Ser ingen vits alls med att betala 650 DP för något sånt här :confused:
Det är inte insatt nåt hälsoproblem om man inte gör det, men jag vaccinerar och verkar/skor och allt vad det är ändå, för att inte riskera att alla hästar ska skötas på samma dag sen när det implementeras på riktigt (och för att det känns bra i magen :angel:). Och när det bara är några om dagen är det ju liksom inte jobbigt.

Sen har jag lite halv-OCD när det kommer till färgtest och vill inte ha några random iklickade för det ser så slarvigt ut. :o Samt ger sämre översikt, tycker jag... :p Men skulle ändå inte betala för en ”testa/klicka alla”-knapp, när det är såpass få klick.

Som sagt, jag tror ju det skulle ge mer med att ha en ”sköt alla” för groom/feed och det där, som ska göras på ALLA hästar VARJE dag. När servern hanterar trycket så man måste sköta hästarna igen, vill säga.
 
Jag håller på att lägga in mina hingstar i googledokumentet. Men jag vet inte om dom har tex G+ eller G-. Hur ser den texten ut för det? Vet att frågan vart uppe förr men orkar inte leta igenom allt efter det inlägget 😬
 
Det är inte insatt nåt hälsoproblem om man inte gör det, men jag vaccinerar och verkar/skor och allt vad det är ändå, för att inte riskera att alla hästar ska skötas på samma dag sen när det implementeras på riktigt (och för att det känns bra i magen :angel:).

Framförallt veterinärkontrollen tycker jag är viktig. Jag vill inte sitta med ett gäng (bra) hästar som har usel hälsa när den dan kommer. Har redan rensat bort ett par stycken som fått average i hälsa. Tycker till och med att det tar emot att använda andras hingstar som inte är hälsokollade, av just den anledningen.
Och sen är jag som du - jag tycker om att ha alla hästar verkade, vaccinerade och matade.... 😅
 
Måste vi börja grooma och fodra igen nu? :arghh::arghh:
31549
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 786
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 472
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 797
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 979
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp