Horsereality XIII

31531


Ehhhhhh :banghead:
 
Kikade in i dokumentet nu, men jag är ju inte teknisk för fem öre. Under "paste your horses info" står det redan massa siffror och data ifyllt. Antar att någon är där och lägger in då? Fattar inte heller hur jag skapar en anonym profil på Google men jag får nog ta hjälp av min käre IT-guru när han kommer hem. Inte för att jag är särskilt blyg gentemot er, men det kanske är bra i ett öppet dokument.
 
Kikade in i dokumentet nu, men jag är ju inte teknisk för fem öre. Under "paste your horses info" står det redan massa siffror och data ifyllt. Antar att någon är där och lägger in då? Fattar inte heller hur jag skapar en anonym profil på Google men jag får nog ta hjälp av min käre IT-guru när han kommer hem. Inte för att jag är särskilt blyg gentemot er, men det kanske är bra i ett öppet dokument.
Om siffrorna verkar ändras är någon annan inne, annars är det bara kvar sen den som la in senast :) det enda vi ser är det namn du angett när du skapat Google kontot så vitt jag vet. Tror inte ens vi ser epostadressen? Men jag är inte helt teknisk heller :)
 
Om siffrorna verkar ändras är någon annan inne, annars är det bara kvar sen den som la in senast :) det enda vi ser är det namn du angett när du skapat Google kontot så vitt jag vet. Tror inte ens vi ser epostadressen? Men jag är inte helt teknisk heller :)
Hmm det är nog mitt eget namn. Men det är två andra inne som "anonym sköldpadda" och "anonym fladdermus" medan jag står som Elin B........ Var inne på sekretesskontrollen nu men hittade inte var jag kunder ändra. Men jag kanske öppnar en kopia och jobbar i för "paste your horses info" är väl bara som en kalkyl där jag sedan för över output i själva ras-fliken? Dvs ingen data ska sparas där?
 
Hmm kanske frågade Asko om detta redan igår. Den tredje hingsten jag lägger in får inte G/G-/G+ i outcome på Neck utan "70-74". Allt är rätt ifyllt i input vad jag kan se (tror jag).

@Murray - halp! Lägger in det som det blir nu så får jag ändra sen.
 
Hmm det är nog mitt eget namn. Men det är två andra inne som "anonym sköldpadda" och "anonym fladdermus" medan jag står som Elin B........ Var inne på sekretesskontrollen nu men hittade inte var jag kunder ändra. Men jag kanske öppnar en kopia och jobbar i för "paste your horses info" är väl bara som en kalkyl där jag sedan för över output i själva ras-fliken? Dvs ingen data ska sparas där?
Exakt, det är bara kalkyl för att få fram output infon som ska in i ras-fliken :)
 
Premium Account
1 use
Premium Account

Description
A 30-day premium membership containing: a select-all button in the service areas (blacksmith, veterinarian, laboratory), a 2-sentence footnote in the forum and no ads in the game. Activates upon purchase.
 
Bara 650 DP :p Tyckte inte det innehöll något intressant ens.

Eller det kanske inte ens var något nytt? :laugh: Bara knappen som lyste upp så tydligt på min skärm helt plötsligt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 780
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 450
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 768
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 955
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp