Horsereality XIII

Eller dessa...

Skärmklipp 2019-06-18 08.41.39.png
 
Jag orkar inte grooma och träna alla mina hästar (tydligen har de blivit 244 st :confused:)
Någon som vill ha islandsto med 631 5VG 5G+? Örk
Eller islandshingst med G+ gallop? Máni 612 5VG 6G+ D Z
Ytterligare islandshingst med 606 7VG 4G+ Z SW1. Heidur

Har två jättefina welshpojkar också.
Yn Seilidig Ar med CR RN SW1 och dressyrsnitt på 80.
Jamio flaxflux med 6VG 3G+
 
Äh jag gör nåt fel med excelfilen, breeder's advice låter som G+ på exempelvis trot (he has an amazing two-beat rythm) men det blir G- i output. :(
 
Äh jag gör nåt fel med excelfilen, breeder's advice låter som G+ på exempelvis trot (he has an amazing two-beat rythm) men det blir G- i output. :(
Jag har också fått några som fått g- istället för g+, men jag har antagit att det är "fel" på det dokumentet jag har sen tidigare (att det är en gammal version eller nått)...
 
Vilken häst är det som inte funkar? Kikade nu och det verkar som att de första två styckena i breeders advice saknas i input?

Invers Morfeus. Jag prövade i fliken Paste 2 och där verkar det funka, tror jag.... Undrar dock varför texten 'sticker ut' på det där viset, ska den göra det?
 
Invers Morfeus. Jag prövade i fliken Paste 2 och där verkar det funka, tror jag.... Undrar dock varför texten 'sticker ut' på det där viset, ska den göra det?
Det är detta du vill kopiera och klistra in i den vänstra spalten (lättast är att kopiera att på en gång och ställa dig på acceleration innan du klistrar in så blir det rätt).
31587
 
Förresten, kom på att jag har några till som skulle vilja flytta.
PRE-sto Ditha med 6VG 3G+, DC och uppe på 86+
AT-hingst Gayadagi med 325 för endurance och 318 för racing, GP724 och 3VG
Trakhingst Birra Moretti med 89.7 för dressyr och 79.6 för hoppning, 2VG 4G+
Traksto Kiaria 737, 88 för dressyr och 80 för hoppning,1VG 2A.
 
Fungerar det nu? :)
(om jag var otydlig så räcker det alltså med de två första styckena från breeders advice)

Jahaaa, det är därför det "sticker ut text". :) Ja nu verkar det funka paste 2-fliken, inte i den ordinarie... det blir andra värden när jag prövar där konstigt nog.
 
Angående studbooken och islandshästar!

Det går inte att kopiera in hela confo till input, utan kopiera endast in den "vanliga confon" och sedan får ni manuellt lägga in tölt och flying pace i fliken för rasen. Dokumentet räknar sedan in tölt och pass i antal VG mm men inte i score.

(ping @inverterad såg att du började :) har fixat en flik för rasen nu också)
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 784
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 464
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 787
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 971
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp