Bukefalos 28 år!

Hundbur till bilen

Sv: Hundbur till bilen

Jag har mina 2 i samma bur, det är inte optimalt säkerhetsmässigt, men utrymmesmässigt är det det som passar bäst eftersom jag ibland har 3 stycken.
 
Sv: Hundbur till bilen

Jag har en bur från hundgubbe som jag är mycket nöjd med. Där kan du få din bur skräddarsydd till vettigt pris. Jag tror inte man får länka här, men googla.
 
Sv: Hundbur till bilen

Min är 4 år och det finns inte en rostfläck på den!! Då är ju frågan hur personen som haft buren du sett rosta hur denne har behandlat buren?? Har aldrig hört talats om en MIM som rostat.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi hade en Artfex till gamla hunden som vi sålde när hon dog (då tänkte vi nog minst 5 år till nästa hund men nu efter 2 får vi hem en...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 415
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag tänkte köpa en ordentlig hundbur till bilen. Just nu har jag en lånad gallerbur men jag vill ha en sån där rejäl variant som är...
2
Svar
24
· Visningar
2 628
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vet inte om denna tråd ska vara på hund men tror det. Ska köpa ny bil och funderar på en Saab 9-3 eller 9-5 (kombi). Funderar på om en...
Svar
4
· Visningar
2 513
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag har en kombi och har rejäla krocktestade dörrar bak. Jag har två hundar varav den ena blir väldigt stressad av att åka bil. Det...
Svar
5
· Visningar
2 421
Senast: Taxilock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp