Hur är läget? Del XXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dragit fram sommargarderoben och slängt fram kabinväskan. Packningskaos inlett. Har även tvättat håret, lockat håret, sanerat mig själv, fixat naglarna, filat fötterna samt avlägsnat kroppsbehåring (dock ej från huvudet).
Jo just det, dricker vin också :p
 
Tyckte tentorna kändes mindre betungande än vad jag trott :) Även om jag fortfarande är halvt ihjäl stressad.. men klar med ena halvan av ena tentan, alltid något:p
Tycker du?! Jag tycker det känns övermäktigt, men det kan också vara för att jag jobbar fem dagar denna veckan... Är också klar med en halva :) Tog stadvetenskapen först, för den hade jag färskast i minnet.
 
Försök att inte hetsa upp dig eller ta åt dig.
ne det är inte så mycket att hetsa upp sig för egentligen. Det kan säkert förvridas till att jag gjort det med flit för att jävlas eller nåt men då får hon väl tro det. Jag har glömt en gång. Alla andra har glömt flertalet gånger så det ska inte vara några problem egentligen.
 
ne det är inte så mycket att hetsa upp sig för egentligen. Det kan säkert förvridas till att jag gjort det med flit för att jävlas eller nåt men då får hon väl tro det. Jag har glömt en gång. Alla andra har glömt flertalet gånger så det ska inte vara några problem egentligen.

Jopp, men du vet att du inte brukar slarva och troligen alla andra än kollegan också. Så ta det för vad det är. Ett par kryss du kompletterar imorgon.
 
Ska äta lite kvällsmat och se på något serieavsnitt. Börjar inte jobba förrän 10.30 imorgon så behöver inte åka till stallet förrän vid 8-tiden :banana:
 
Jag blir se less. Fick svar från analysen av cystan de tog ut för ett tag sen. Cellförändringar, igen plus att de vill ta vidare tester. Det räcker ju inte med att jag ska in på ultraljud nästa vecka för att kolla gallan, lever, njurar och bukspottskörtel. Blä :mad: :turd:
 
Funderar på om jag ska höra av mig till stället där jag var på anställningsintervju för snart två veckor sedan.. De skulle höra av sig när de bestämt sig, oavsett om de ger mig jobbet eller inte, men än har jag inte hört ett pip från dem. Jag vill ju verkligen ha det där jobbet...

Funderar också på hur jag ska lyckas sova inatt. Sov nästan två timmar på eftermiddagen pga huvudvärk. Den är borta nu och nu är jag pigg :grin:
 
Vaken och funderar på hur min SGI kommer bli förstörd av deltidsarbete (eller vad jag nu får för jobb, oavsett så kommer lönen nog bli lägre) och att det egentligen vore bättre (?) att må dåligt här och sen bli helt arbetslös i januari :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 068
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp