Bukefalos 28 år!

Hur är läget? Del XXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag träffade jag en läkare. Idag hamnade jag i total chocktillstånd.
Känns så .. konstigt att ha träffat en läkare som inte trycker ned en till helvetet och får en att känna sig ännu mer värdelös, hopplös, idiotisk, ivägen, som om jag gör världen en tjänst om jag dör. Hon var väldigt trevlig, lyssnade och var sjukt hjälpsam! Självklart ska hon sluta om två månader med men vi ska få ihop ett möte till innan det, sedan är jag i handen på en annan läkare igen. Hoppas verkligen hon är lika bra hon med. Är hon det tänker jag nästan kräva kvinnliga läkaren hädanefter..
 
Har försökt vara lite lugn och vila min axel idag. Har iaf organiserat och plockat upp allt i sadelkammaren.
Och fixat våra blommor inne. Försökt packa upp lite till skafferi etc.
Har också funderat ut hur både tvättmaskin, torktumlare och diskmaskin funkar.
Hästen verkar trivas bra han med.
Skönt!
Och hunden tillåts vara friare här än förra stället, dvs helt fri.
Kul att hon får följa med lös överallt!
 
Jaha, då har jag precis fått i mig middagen som intogs på 7eleven i Bålsta. Nu ska jag bara tanka och sen är det full spätta hemåt. 2 1/2 timme räknar jag med att det tar. Chefen har i alla fall gett mig sovmorgon i morgon.
 
Jaha, då har jag precis fått i mig middagen som intogs på 7eleven i Bålsta. Nu ska jag bara tanka och sen är det full spätta hemåt. 2 1/2 timme räknar jag med att det tar. Chefen har i alla fall gett mig sovmorgon i morgon.
Sluta trampa på bromspedalen :p Jag kör härifrån (10 mil sö Örebro) till arland på 2,45tim med körkortet i behåll.
 
Jag kom på att jag missade en grej på jobbet. Det spelar egentligen ingen roll alls. Alla har missat den grejen flera gånger om och den berör ingen annan än den som just går det passet men det är första (och förhoppningsvis enda) gången jag missar det på jobbet och just i natt jobbar "kollegan" så nu sitter jag hemma med ångest fastän jag vet att det inte är världens undergång och att jag löser det i morgonbitti. :down:

Maten är i magen och nu väntar en kopp te och sen sängen. :up:
 
Sova kanske....
Inget att se på tv förutom twd senare och den amerikanska fbsidan har redan avslöjat vad som händer :(
 
Om man har reflexbrösta så kan fästa en mindre pannlampa på den :D

Och sedan något litet cyckelljus på varje stigbygel :up:

Då syns man och man ser själv bra med :D
Ja skulle inte julpynta hästen nu ju :D men annars finns det en annan lösning på problemet med och jag vet att hyresvärd ( hennes hästar så jag får rida på dom hur mkt jag vill)säger de gör du rätt i
 
Jag kom på att jag missade en grej på jobbet. Det spelar egentligen ingen roll alls. Alla har missat den grejen flera gånger om och den berör ingen annan än den som just går det passet men det är första (och förhoppningsvis enda) gången jag missar det på jobbet och just i natt jobbar "kollegan" så nu sitter jag hemma med ångest fastän jag vet att det inte är världens undergång och att jag löser det i morgonbitti. :down:

Maten är i magen och nu väntar en kopp te och sen sängen. :up:

Andas. Man är inte mer än mänsklig och jag antar att ingen dör av det? Jag gissar att det beror på stress och press du känner just nu.
 
Andas. Man är inte mer än mänsklig och jag antar att ingen dör av det? Jag gissar att det beror på stress och press du känner just nu.
Du har säkert rätt att det beror på stress och press. Det är bara några kryss på ett papper. Inget som egentligen påverkar någon alls men letar man fel så kan man få en ursäkt att klaga :cautious:

"Andas"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 615
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 740
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 900
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp