Bukefalos 28 år!

Hur är vägen mellan Örebro och Nyköping nu?

Mirre

Trådstartare
Ska åka dit i morgon och enligt Google maps såg det ut att vara en del vägarbeten. Någon som vet hur det är?
Tar vanligtvis två timmar att åka dit, så funderar på hur mycket mer tid jag eventuellt behöver räkna med :p
 
Ska åka dit i morgon och enligt Google maps såg det ut att vara en del vägarbeten. Någon som vet hur det är?
Tar vanligtvis två timmar att åka dit, så funderar på hur mycket mer tid jag eventuellt behöver räkna med :p
Jag åkte mellan Nyköping-Katrineholm-Nyköping i förra helgen, inte ett vägarbete i sikte då. Vet att det är stora vägarbeten mellan Katrineholm-mot Eskilstuna, men det berörs du inte av 👍 Broarbeten i Vrena, men det är på sidan om 52an, så der är fritt fram där.
 
Jag åkte mellan Nyköping-Katrineholm-Nyköping i förra helgen, inte ett vägarbete i sikte då. Vet att det är stora vägarbeten mellan Katrineholm-mot Eskilstuna, men det berörs du inte av 👍 Broarbeten i Vrena, men det är på sidan om 52an, så der är fritt fram där.
@Mirre Jag åkte samma sträcka i onsdags inget då heller...
 
Var lite nu men smidigt att ta sig fram ändå så det märktes inte av så mycket. Får se hur det är när jag åker hem sedan
 

Liknande trådar

Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: ii-ssa
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 322
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 793
Senast: Manji
·
Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 388
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp