Bukefalos 28 år!

Hur börja skilja sig med småbarn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vilken tönt. Snacka om att vara ute och cykla.

En kvinna som har arbete, står för ekonomin, tar hand om barn och hem - är det någon som är mindre värd? En kvinna som tar sig bort från en destruktiv man - är det självskadebeteende?
Vilken liten lus han är, en ynklig självgod pellejöns.

Du däremot är strålande! En stjärna, en kämpe, en hjälte!
Jag hade självskadebeteende tidigare när vi träffades. Därför tar han upp det igen
 
Tror det är bra att ni slutar prata i telefon och bara har smskontakt. Klart han är desperat nu. Han vill ju fortsätta leva på räkmackan du så generöst tillhandahållit. Klart det är jobbigt att "bli utslängd" från sitt hus. Men det är ju han som satt sig själv i skiten. Inte du.
 
Han menar att jag haft ett tokigt tankesätt innan, så jag kanske tänker fel nu med. Att jag inte är frisk och borde inte fatta beslut.

Min mamma är på väg hit
Det är han som inte är frisk. Allt du skriver liknar precis mitt ex och han är definitivt inte frisk.
Jag tror också det är viktigt att ni slutar prata i telefon och smsar ang barnen ist. Detta ger honom bara mer gödning, varje gång han får mala på tror han att han är en bit på "rätt" väg.
 
Han menar att jag haft ett tokigt tankesätt innan, så jag kanske tänker fel nu med. Att jag inte är frisk och borde inte fatta beslut.

Min mamma är på väg hit
Nej du tänker rätt nu och han är livrädd för att han inser att du klarar dg utmärkt utan honom medan hans liv hänger på din markservice.
Bra att mamma är på väg. Jag hoppas att du kan få massor av stöttning från henne.
 
"därför är det svårt med dig,jag tänker att du fattar beslut för att du känner dig mindre värd, att du gör det som ett självskadebeteende"
Nu blev jag riktigt rädd. HUR kan han ens komma på tanken att uttrycka sig så??? Du fattar detta stora, viktiga beslut FÖR ATT DU KÄNNER DIG MERA VÄRD!!!!!

Vad håller han på med?? En riktigt obehaglig härskarteknik med elaka undertoner. Nej, övertoner!

Allt han säger borde övertyga dig alltmer om att ditt beslut är det bästa du nånsin fattat.

:heart :heart :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 219
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 609
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 103
Senast: Whoever
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp