Bukefalos 28 år!

Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började fråga om jag fick börja rida när jag var 2 år, men mamma tyckte jag var förliten då. När jag var 6 år fick jag äntligen börja på ridskola!!!
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag hade inte änns börjat gå innan morsan slängde upp mej på hennes häst. E uppvuxen med hästar , har i princip haft häst i hela mitt liv.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

-kl-

Jag var sju år när jag började rida (på ridskola).
Jag fick min första häst när jag var 13 år.
 
Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

började rida när jag var 10år fick min första häst då.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Var 6 år när jag började rida. Är idag 25 år.
Köpte min första egna häst när jag var 16 år.

Började rida hos min granne när jag var 9 år. Hade hennes häst Pringle som min egen. Sen lånade en tjej henne för att betäcka, när fölet föddes hade hon inte tid med det så då köpte jag min älskling Regina!
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida på ridskola när jag var 8år. Har i stort sett ridit oavbrutet sedan dess.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

var nog tio år när jag började tror jag :D är nu nyss fyllda 16 och rider fortfarande på ridskola :p för dyrt att ha häst så.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 5 år när jag fick min första ponny, en shettis som jag har kvar än idag! Han är 23 nu...
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jagbörjade rida när jag var 6 år (på ridskola). Fick min första häst när jag var 10
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började på ridskola när jag var tio, men hade då ridit lite innan hos folk jag kände. :)
 
Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 4 år, jag och min bror såg ett ekipage rida förbi på en väg, så vi följde efter dem, och jag ploppade in i stallet och sa, Jag vill rida. (a) Och så började jag rida privat, sedan när jag blev runt 8 år kanske så red jag på ridskola, men slutade vid 12-13 nånting, idag är jag 16. Så jag har ridit i 11 år.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 5 år när jag började på ridskola, köpte egen häst när jag var 18, slutade på ridskolan när jag var 19.. och är 24 nu..
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 5 när ja började , slutade ppå ridskolan för 3års sedan rider nu en m.häst regelbundet 2ggr i veckan:)
 
Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag fick min första ponny när jag fyllde 4 år. Men första gången jag satt på en häst var nog som bebis :)
 
Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

kl

Började rida när jag var 4-5 nånting. Hade sedan ett nio månader långt uppehåll som 15-16 åring. Nu låter det som att jag är typ 25 år, faktum är att det snart är ett år sedan jag började rida igen :) Red fram till 11 års ålder på ridskola, har därefter ridit andras hästar och haft dom som mina egna i princip.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Satt nog första gånen på häst när jag var 6. Seriöst sen jag var 10 kanske.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

5-6 år gammal när jag började på ridskola! Hade väl suttit "ponnyridning" på ett antal hästar innan..
 

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
437
Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 000
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 223
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp