Bukefalos 28 år!

Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida när jag va 10-11.
Fick min första ponny när jag va 13. :)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började rida på Djursholms ridskola när jag var 6 år. Fick första ponnyn när jag var 10. Har tävlat sedan dess. Är 30 år :crazy: *förtränga förtränga förtränga*

:D
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Ridit hela mitt liv fick min första ponny när jag var 2 år. En jätte söt welshmouantin
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Var bara några månader första ggn jag satt på en häst :) Och sen fick jag börja på ridskola när jag var 3 :)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida på ridskola när jag var 7 år... (:
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag fick sitta på min morfars stora halvblodshästar som liten liten...sen började jag ridskola när jag var 5. :)
jisses vad länge man har varit med dom 4benta nu
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började rida när jag var 10, köpte min första häst i Februari i år alltså när jag var 20 :)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Första gången jag satt på en häst var jag 1 år. JAg började rida på ridskola när jag var 3:). Är 14 år nu.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

När jag var 12 år.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Var 6 år när jag började rida, slutade när jag var 18. Återupptog ridningen igen när jag var 25.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Har ridit regelbundet från det att jag var 8 år. Nu har jag haft uppehåll i ett par år (med få undantag) eftersom ekonomin inte tillåter någon hästhållning/ridning för min del just nu :(
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 5 år när jag började, och still going strong som 16-åring ;)
 
Sv: Re: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började rida regelbundet strax innan jag fyllde sex, på "vanlig" häst då, och red i 7 år, både på ridskola och som skötare på privathäst och så. Sedan började jag rida islandshäst när mamma köpte en till oss för två år sedan, fyller 15 i år, så 9 år totalt.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida på ridskola den hösten när jag var 10 ½ år, men hade ridit en del oregelbundet innan, så jag kunde redan rida lätt då... (: Fyller nu 15 till vintern och ska kanske skaffa medryttarhäst... Egen häst är inte att tala om förräns jag blir myndig, för inga av mina förräldrar rider eller är hästintresserade tyvärr...
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Red lite grand som yngre men började inte rida ordentligt, ordentligt fören 13-års åldern. Är idag 19år.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

började när ja va 7 år, då mamma som lärde mig på hennes kompis halvisis.
Är nu 11 så har ridit i 4 år.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Egen häst vid tre och började rida vid fem hemma, började på ridskola ett halvår senare. håller fortfarande på är nu 17 så 12 år
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började på ridskola när jag var 7 år.
 

Liknande trådar

Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 758
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 076
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 050
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp