Bukefalos 28 år!

Hur gamla var ni när ni började rida?

11 år när jag började på ridskola. Är 35 idag och har ridit regelbundet ... lektioner, sköthästar, egna hästar ... i alla år.
 
ja började när jag var sju..satt på en häst första gången vid tre-årsåldern...
 
ja började på ridskola när ja va 5..men ja red lite på shettisar något år innan det..
roflmao.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag började när ja va 12 år.....
bounce.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag har alltid ridit. När jag var 1 år red jag d-ponny framför mammas kompis. När jag var 2½ fick jag en shettis.
bounce.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
Var 2 År när jag travde första gången I Allefall.. Sen vid 4-5 År var det väl ridskola O Hos min mammas kompis! Sen när jag var 6 år fick jag min första
love.png
love.png
love.png
!!!
 
Senast ändrad av en moderator:
hej!

När jag var sex började jag rida på ridskola... fyra, elelr tre, år senare tävladade jag för första gången i hoppning´(40 cm!!!!!!!) och fick då en andra plats. Nu har jag ridit i sju år och tävlar LD/LC.

cool.png
Kjam
cool.png
 
Senast ändrad av en moderator:
jag har ridit regelbundet sen jag var tio år, innan dess hade jag ridit ett par terminer på en 4H-gård där jag minns att de försökte lära mig skänkelvikningar och sånt, jag var 6 år, nybörjare och minns inte så mycket överhuvudtaget
unsure.png
...
Just nu hoppas jag bara på att jag kommer fortsätta till hösten...
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag börja när jag var 4år gamal nu är jag 11
biggrin.png


--------------------
love.png
Blondes have more fun-haflinger citat
love.png
 
Senast ändrad av en moderator:
ungefär 5 år var jag när jag bröjade rida för första gången.
bounce.gif
 
Senast ändrad av en moderator:
När jag va fem år när jag red min första lektion.... har haft uppehåll i ett år då jag bröt armen när jag hade trillat av en häst
smirk.png
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
427
Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 950
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 217
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp