Hur hittar man Hästutställningar?

B

BeatriceH

(snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här)

Jag älskar att titta på hästar, alla raser, och undrar därför hur man gör för att hitta ev. hästutställningar i närheten där man bor. Själv bor jag i stockholmsområdet. Finns det någon sammordning där man kan se alla rasers utställningstilfällen?
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Du får gå in på olika avelsföreningars hemsidor och titta efter vilka evenemang de har.

Först går du in på moderföreningarna, t ex ASVH eller ASRP, och där kan du hitta lokalföreningarna och se vad de har för utställningar.
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Alla avelsvärdegrundande ponnyutställningar bör gå att hitta i kalendern på SPAFs webplats.
Dessa plus de flesta icke ponnyrasers utställningar borde du kunna hitta på SHs webplats.
Halvblodens evenemang hittar du på ASVHs sida
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Såg att tråden var gammal, men jag vill veta samma sak. Jag har en ras som är liten och där det inte ordnas rasspecifika utställningar, i vart fall inga officiella. Jag vill visa min hingst och antar det bör göras på en av dessa "öppna för alla raser"- utställningar. Men var hittar jag dem?
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Vad är det för ras? Många ponnyavelsföreningar anordnar utställningar för alla raser.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 234
Senast: lilstar
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 132
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 371
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 225
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp