Hur länge har ni varit aktiva som medlemmar?

Skapade mitt konto (haft samma i alla år) 2005 men vill minnas att jag smög runt och läste i ett par år innan dess. Riktigt aktiv och skrivande vet jag inte riktigt när jag kom igång med.
 
Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman

Jag har varit med sen forumet startade (stallet alltså), men har bytt användarnamn nån gång. Jag längtar verkligen efter en buketräff när det här är över...
 
1997 blev jag medlem på stallet.com. Vet det för jag hade en häst född 1987 som 1997 blev utdömd pga strålbenshälta och när jag googlade det hamnade jag på stallet.com.

Helt klart det forum jag varit längst på!
 
Jag var med på tidig stallettid. Har nått minne av att kommunikationen skedde i på nått som mest liknade en anslagstavla. Jag har haft samma nick sen man började ha nick, har nått vagt minne att jag helt plötsligt skulle ha ett användarnamn och såg en bukett tulpaner på bordet, därav Tulip. Gissar att det var nån gång 96-97.
 
Jag har varit medlem i 10 1/2 ar. Jag blev overraskad nar jag plotsligt skulle ha ett anvandarnamn och det enda jag kunde tanka pa var "hastflicka". :D
 
Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på Buke i hela 19 år. Känns som en evighet. Kanske vi som träffades för ca 20 år sen stråla ihop när pandemin är över? Vilka var med då och är fortfarande aktiva som medlemmar?
/Gumman
Sedan 2005.
 
Det här kontot har jag haft sedan 2005 men har varit här sedan stallet-tiden runt millenieskiftet. Minns att jag var väldigt aktiv på ungdomsforumet ca 2002-2004 men kan för mitt liv inte minnas under vilket användarnamn.
 
Senast ändrad:
Första användaren från 2003-04, typ?
Söp bort lösenordet och skapade denna januari 2006. Alltså drygt 15 år.

Har varit på en lokal (Gävle) buketräff i slutet av -06, samt träffat ett gäng bukefalister genom åren relaterat till att de var bukefalister (främst i Sthlm). Och träffat annat löst folk med, som senare visat sig vara medlemmar.
 
När flera skriver stallet så är allt jag kan tänka på det nuvarande (det finns kvar) stallet.se :rofl: men med tanke på vilka det är så tror jag inte att det är samma sajt..? :D
(Okej, jag hade ett konto där ett tag .. i unga tonåren :angel:)
 
När flera skriver stallet så är allt jag kan tänka på det nuvarande (det finns kvar) stallet.se :rofl: men med tanke på vilka det är så tror jag inte att det är samma sajt..? :D
(Okej, jag hade ett konto där ett tag .. i unga tonåren :angel:)
Det här kan nog @Gunnar svara bäst på, ett vagt minne säger att Gunnar sålde stallet.se och öppnade bukefalos, eller om det fanns två stallet och Gunnar bytte namn. 🤔
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 275
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 361
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 317
Senast: Lazy Lady
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 131
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp