Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Du kan skicka pm på Facebook också, jag håller med lillsmurfagirl på den punkten.

Kl

Ja jag har snokat i tidigare förhållande, jag är inte stolt, men skäms inte heller. Då var jag ung, osäker och tyckte att jag fattade rätt beslut eftersom min misstanke stämde.

Med blick i backspegeln så hade jag mått bäst av att inte snoka, att leva glad och ovetandes.
 
Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Ja men dom ploppar bara upp om man är inloggad på chatten. Vilket inte sambon är så då måste jag in på hans meddelande och snoka.
Min dator står på köksbordet och det vet mina vänner. De skickar inget privat till mej via fb. Kanske därför eller för att mitt konto blev kapat en gång. För riskabelt.. Dom ringer ist..
 
Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Jag har fullt sjå med att hålla reda på mina egna bekanta!

Det där håller jag med om.
Orka plöja genom allt det där.

Dessutom så skulle vi inte hitta något av intresse ens om det fanns.
Saker som som inte skall gå att spåra ringer man om eller tar mellan 4 ögon utan vittnen.
 
Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Japp, men om det är nån tröst var det med pojkvännen jag hade när jag var 16-17 år. Litade inte helt på honom, vilket jag fick belägg för.

Nu skulle jag nog inte få för mig att snoka i framtida pojkväns mobil.
 
Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

jag kan inte påstå att jag har kollat något i smyg, men däremot händer det att maken ber mig svara om det ringer i hans lur, öppna hans post o.d Jag förväntar mig inte att hitta något sensationellt även om jag skulle lusläsa hans mobil, mejlkorg eller liknande, för han har verkligen världens sämsta pokerface och jag läser honom som en öppen bok. Skulle han ha något att dölja så vore det inte hemligt särskilt länge...
 
Sv: Hur många har kollat sin partners sms i smyg?

Jag har gjort det! Dock inte nuvarande partnerns.

Jag var osäker och svartsjuk och kunde inte hantera det. Det värsta var när jag hittade något märkligt och inte kunde fråga om det, det höll på att totalt consume me (äta upp mig? vet inte hur jag ska uttrycka mig). Oavsett höll jag på att bli galen. När han sen började förstå vad jag höll på med så fattade jag ju att han lätt kunde radera SMS bara så var det ju kört för min del ändå. Jag grubblade och grubblade och hade ångest tills jag bestämde mig för att lägga av helt. Jag orkade helt enkelt inte hålla på längre.

För mig blev det som ett litet beroende. Att kolla, för att försäkra mig om att ingenting dumt hände bakom min rygg. Idag kan jag inte fatta att jag orkade engagera mig, att jag oroade mig, att jag hade så extremt liten respekt för min partner och hans vänner. Det var kort sagt jävligt dumt.

Skulle min nuvarande partner kolla nåt hos mig skulle jag bli besviken och ledsen men det skulle inte innebära en direktdumpning. Folk kan göra fel, ibland tänker man inte riktigt. Jag är rätt förlåtande, har gjort så mycket eländiga saker själv.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Samsung A53 och kan inte räkna ut hur jag ska få ljudaviseringar för sms... I inställningar har jag aviseringar för ljud och...
Svar
14
· Visningar
557
Senast: bettysmatte
·
Relationer Hur allvarligt tar ni på saker som någon annan säger till er i affekt? Hur mycket påverkar situationen runt om? Om det sägs eller...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 684
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Ikonerna på telefonen har börjat ”flyta” omkring. Den har varit väldigt varm sista dagarna och idag har den tappat internettäckningen...
Svar
12
· Visningar
557
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp