Hur mycket får era barns julklappar kosta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur mycket får era barns julklappar kosta?

Alltså han tar inte för givet att han kommer att få så mycket julklappar. Jag har handlat för ca 2000- 3000 men han är enda barnet också, vi har inga fler att tänka på. Man får mycket julklappar för dom pengarna bara man handlar smart och inte slänger ut det en enda julklapp som tex en TV som många ger sina tonåringar.

Han upskattar allt han får, han är inte bortskämd med att få leksaker jämnt och ständigt tex.

Ang pengarna så är jag inte stenrik jag går själv på sjukpenning och har en sambo som jobbar för en normallön.

God jul och Gott nytt år!
 
Sv: Hur mycket får era barns julklappar kosta?

Lånar knapp

Jag har inga egna barn, men min sambo har två tonårsbarn och vi ger dem julklappar för max 1 000,-/per barn, i år blev det för 750,-/barn, i födelsedagspresent får de för ca 700,-/barn. Jag tycker att det är mycket. Min sambo och jag tjärnar ganska bra och har ingen dyr hyra osv (dock är vi hästägare), men tycker att det finns annat att lägga pengarna på än julklappar/presenter. Min mamma ger för ca 300,-/person till mig, mina syskon med resp och barn. Tycker det är inom rimliga gränser om man har många att ge till. Jag har gett mina syskonbarn för ca 150,-/barn tills de har fyllt 15 år sedan får de inget, annars kan man hålla på i evighet.
 
Sv: Hur mycket får era barns julklappar kosta?

Lånar knapp.

har inga egna barn, så jag svarar vad vi fått. ca 1000kr per barn, Sen 300kr per barn från morfar, thats it! Har alltid varit kanon nöjd med mina klappar. Det är ju som sagt tanken som räknas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 987
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 396
Mat Jag vet, jag är fortfarande igång och försöka lära mig privatekonomi och framför allt matbudget. Jag försöker just nu skala ner det till...
19 20 21
Svar
419
· Visningar
28 433
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp