Hur öppna flaska utan flasköppnare?

Tja ni andra får ha fredagsfest utan mig ett tag- jag och mina barn ska ut och mata hästarna och borsta bort hår - de fäller vansinnigt mycket nu- dessutom ska vi klappa magen på min gamla trotjänare som ska föla 3/4 - men jag tror hon blir väldigt sen i år inte alls " färdig " att föla inom 3 veckor som jag ser det
Men sen!!
kan jag tänka mig att öppna en iskall öl och bara njuta av fredag :)
 
Vilket antiklimax, jag trodde det skulle vara LITE porrigt iaf :meh:
Nej men det är assnubbigt bara. Cirka ingenting är sexigt i böckerna.

Jag och Hosey drack för övrigt vin en kväll och skulle se första filmen, typ på kul, och jisses amalia vad jävla dålig den var. Alltså det var plågsamt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: julgrisen
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 805
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 619
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp