Hur öppna flaska utan flasköppnare?

Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills :up:.
 
Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills :up:.

One down - 18 bira to go, bara att köra i gång :up:!

Kanske blir svårt att hinna samla ihop diverse arsenal av leksaksbilar, trehjulingar och cd-skivor (sic!) om du ska hinna dricka ölen också. Men vad fan, du är väl en rigtig Qvinna som klarar av att multi taska ditt öl-öppnande med ditt öl-drickande :p!

Edit: och 'en slags horn'! Viktigt element i träningen av kapsylöppning!
 
Jag har EN gång varit stupfull och skrivit på buke ( det var dessutom i en ulvlek)
- och alla bara : Va? Vad sjutton skrev hon :confused:
Och mera sjutton- vad menade hon ?
Det var efter det jag bannlyste att dricka och skriva offentligt samtidigt :D
( Fö så tyckte jag att det var en lysande idé att helt solo hemma efter att exet flyttade ut i höstas att fira med att öppna skumpan som samlat damm i kyslkåpet )
Jag hade ont i skallen dagen efter då jag dessutom tyckte att jag skulle fira så hårt att jag tog slut på hela flaskan.
Pfft. Vara full i ulvlekar, vilken dålig stil! :mad:
 
Min MAKE-MAN-BUBBIS kan öppna ölflaskor genom att dra loss kapsylen med nyllet. Håller kapsylen mot ögat och klämmer-drar. Därför jag gifte mig med BUBBISEN. Så sjukt sensuellt.
Vilken duktig BUBBIS du har :love:.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: julgrisen
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 803
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 618
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp