Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ens använda micro?De får dock inte värma mat när de är själva hemma
Inte ens använda micro?
Inser att jag inte var helt ”tydlig” nu när fler personer svarat, vår lunch behöver inte alltid bestå i varm, nylagad mat, utan kan vara rester från gårdagen, ”plocktallrik” (man tager vad man haver, tex frukt, salami, ägg, bröd, ostbitar osv) eller liknandeOftast håller vi rutinerna med frukost, lunch och middag. Men ibland blir det annorlunda på sommaren och jag tänker att ibland blir det som det blir![]()
Samma lika här, lunch ansvarar 15-åringen och 17-åringen själva för. Middag turas vi om med. (Ska vi vara ärliga så är deras lunch ibland samma som frukost de kan sova läääänge)För att man äter sen och stor frukost, och inte orkar fixa lunch. Jag har tonårsbarn, och lagar varm mat en gång per dag, i regel. Dvs middag. Lunch får man fixa själv om man vill ha.
Nä inte änInte ens använda micro?
Nä inte än
Jag är nyfiken på om det är någon särskild anledning till att så stora barn inte får använda micron.
Missade dig!Jag är nyfiken på om det är någon särskild anledning till att så stora barn inte får använda micron.
Missade dig!
För att den stora höll på att elda upp hela micron när han skulle poppa popcorn en dag
Vi är dock inga Micro människor vår Micro står inställd bakom grejer i skåpet och används kanske 6-7 gånger om året