Hur ska jag hålla mig ifrån att höra av mig?

Skönt med ett ordentigt avslut!
Nu vet du att han inte vill ha ett förhållande med dig.
Tråkigt att han inte kunde anstränga sig och ta med dina grejer. Be honom att skicka dom genast.
 
Skönt med ett ordentigt avslut!
Nu vet du att han inte vill ha ett förhållande med dig.
Tråkigt att han inte kunde anstränga sig och ta med dina grejer. Be honom att skicka dom genast.
Dumt att skälla på honom för att han inte hade grejerna med. Antingen är det som han sa - att han trodde jag skulle vidare till Spanien nu, eller så ville han inte. Kanske ville känna efter först.
Jag vet inte. Allt flöt iaf på jättefint och inga sura miner förekom...förutom tårar förstås...
 
Dumt att skälla på honom för att han inte hade grejerna med. Antingen är det som han sa - att han trodde jag skulle vidare till Spanien nu, eller så ville han inte. Kanske ville känna efter först.
Jag vet inte. Allt flöt iaf på jättefint och inga sura miner förekom...förutom tårar förstås...

Men ärligt talat - du har ju sagt till honom att du vill träffas för att få igen dina grejer. Han struntar i att ta med dom. Det är respektlöst. Han kommer med bortförklaring av värsta slag. Jag gillar verkligen inte hur han manipulerar - för om jag hade varit du hade jag börjat fundera på vad han EGENTLIGEN vill eftersom han inte tog med sakerna - vill han kanske träffas igen? Och jag tycker det är så fruktansvärt oförskämt och taskigt mot dig,

Jag hoppas verkligen att du kan släppa nu och gå vidare.
 
Men ärligt talat - du har ju sagt till honom att du vill träffas för att få igen dina grejer. Han struntar i att ta med dom. Det är respektlöst. Han kommer med bortförklaring av värsta slag. Jag gillar verkligen inte hur han manipulerar - för om jag hade varit du hade jag börjat fundera på vad han EGENTLIGEN vill eftersom han inte tog med sakerna - vill han kanske träffas igen? Och jag tycker det är så fruktansvärt oförskämt och taskigt mot dig,

Jag hoppas verkligen att du kan släppa nu och gå vidare.

Visst, men nu är det ju som det är och ingen större idé att bitcha om det eller?

Det löser sig. Det gör det alltid.
 
Visst, men nu är det ju som det är och ingen större idé att bitcha om det eller?

Det löser sig. Det gör det alltid.

Alltså, jag förstår vad Cirkus menar. Jag tycker väl att själva grejorna är den lilla biten, men det är väldigt manipulativt.

Det är bara att titta på TS inlägg. Med ord säger han att han vill vara själv, ändå har handlingen bidragit till att tott funderar på om han gjort så för att han inte vill avsluta. Varför vill han ha kakan (sin singelstatus) men inte låta tott gå vidare och få avsluta?
 
Dumt att skälla på honom för att han inte hade grejerna med. Antingen är det som han sa - att han trodde jag skulle vidare till Spanien nu, eller så ville han inte. Kanske ville känna efter först.
Jag vet inte. Allt flöt iaf på jättefint och inga sura miner förekom...förutom tårar förstås...

Alltså... ni avtalar att träffas specifikt för att du ska få dina grejor och så skiter han i att ta med dem?! Det är faktiskt väldigt respektlöst. Plus att om han ville träffa dig för att känna efter om ni skulle kunna ha en framtid kunde han fortfarande ha tagit med grejorna... :grin: Han bor fortfarande hyresfritt i din skalle och hyran börjar bli rätt hög.

Personligen hade jag varit vansinnig och upplyst honom om att då får han minsann skicka dem.
 
Visst, men nu är det ju som det är och ingen större idé att bitcha om det eller?

Det löser sig. Det gör det alltid.

Är det att bitcha sig att be honom skicka prylarna?
Men jag tycker han kör fulspel genom att inte lämna grejerna. Jag utgår som sagt bara från hur jag hade reagerat och det är att istället för ett avslut hade skallen gått i spinn på att nog, kanske, egentligen, ändå litegrann, vill känna efter ........
 
L
Men ärligt talat - du har ju sagt till honom att du vill träffas för att få igen dina grejer. Han struntar i att ta med dom. Det är respektlöst. Han kommer med bortförklaring av värsta slag. Jag gillar verkligen inte hur han manipulerar - för om jag hade varit du hade jag börjat fundera på vad han EGENTLIGEN vill eftersom han inte tog med sakerna - vill han kanske träffas igen? Och jag tycker det är så fruktansvärt oförskämt och taskigt mot dig,

Jag hoppas verkligen att du kan släppa nu och gå vidare.
Lugna dig! Jag sa att jag ville träffas. Han sa att "jag har en massa saker här som är dina också". Jag kom med datumförslag varav det ena inte passade för grejåterlämning. Båda datumen passade för honom och jag bad honom välja vilket - med eller utan grejer. Det blev igår till idag - utan grejer. Konstigare än så är det inte!
 
Alltså... ni avtalar att träffas specifikt för att du ska få dina grejor och så skiter han i att ta med dem?! Det är faktiskt väldigt respektlöst. Plus att om han ville träffa dig för att känna efter om ni skulle kunna ha en framtid kunde han fortfarande ha tagit med grejorna... :grin: Han bor fortfarande hyresfritt i din skalle och hyran börjar bli rätt hög.

Personligen hade jag varit vansinnig och upplyst honom om att då får han minsann skicka dem.
Som sagt, vi träffades inte alls specifikt för att jag skulle få mina grejer. Vi träffades specifikt för att prata...och det gjorde vi.
 
Som sagt, vi träffades inte alls specifikt för att jag skulle få mina grejer. Vi träffades specifikt för att prata...och det gjorde vi.

Jaha.
Jag fick intrycket av att ni skulle avsluta och du skulle få dina grejer. End of story.

Att grejerna blir kvar hos honom känns som en ursäkt för att få träffas igen när ni egentligen har avslutat. Nåja, det är ju inte mitt problem.
 
Så här tänker jag: Jag tycker att du, @tott, gjorde fullständigt rätt som kontaktade honom och sa att du ville träffas. (Snarare fattar jag inte varför du först gick och led över det hela, men sen tog du ju tag i det.)

Nu har ni träffats och jag vet inte vad du tänker. Själv ogillar jag starkt att tolka "tredje part" via nätet. Jag tycker i stort sett att de som har gjort det i den här tråden hittills, helt enkelt har gjort lite fel på samma vis som jag tyckte att du gjorde lite fel innan du såg till att få komma till tals med karln. Felet är just tolkandet, utan att fråga.

Trots det - trots! - så tänker jag nu att han lämnade dina grejer hemma för att - medvetet eller omedvetet - hålla kvar dig i osäkerhet, hålla kvar din uppmärksamhet mot honom. Uppmärksamhet är ju bekräftande, ofta(st). Jag tänker inte att han "manipulerar" eller så. Dvs, det kanske han gör, men det vet inte jag. Det ordet behövs inte för att tänka det jag tänker. Att han helt enkelt vill ha din bekräftande uppmärksamhet.

Vad du ska göra åt det, beror ju på vad du tänker. Men jag hoppas att jag själv i samma sits helt enkelt hade bett honom bestämt att skicka grejerna, och så är det hela över. Hade han inte gjort det, hoppas jag att jag bara hade släppt det ändå. Det är för känslomässigt kostsamt att hänga i luften.
 
På väg hem. Har haft en jättefin men konstig och tuff samvaro med 52an. Mycket ömsesidiga fina känslor. Sov tätt tätt hela natten, mycket beröring och mycket fint, men han vill vara själv :cry: ...men mina grejer tog han inte med...
Jag ryser
Det gör så ont precis när det tar slut
Det kan ta tid innan man läker
När det har gått en tid. Blir det till ett bitterljuvt minne
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 928
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 474
Senast: Hoppsin
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 324
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp