Hur ska jag hålla mig ifrån att höra av mig?

Oavsett resultat så hoppas jag att du får svar och att du kommer ur detta ännu starkare och det kan man ju även om det blir det ena eller andra slutet.
 
Självklart talar jag utifrån egna och mina vänners erfarenheter. Jag känner inte till ett enda fall där att jaga efter någon som redan dumpat dig har slutat väl. Har vänner som gjort det vilket resulterat i ännu större sorg och hjärtan krossade i en miljon och har själv varit på andra sidan av myntet flera ggr. Det är väldigt avtändande...

Vill du ha tillbaka ett ex på riktigt och inte bara är ute efter sex så är det verkligen inte bästa vägen att gå.

Men det är ditt liv och ditt beslut och jag önskar dig lycka till med det. Hoppas att ditt fall är undantaget och att det löser sig! :-)
 
Nu tycker jag rent allmänt och inte riktat till någon speciell, att vi låter @tott vara med sitt beslut istället för att sitta som olyckskorpar och kraxa. @tott kommer om ett par dagar att veta vad som händer, vi behöver inte spå olycka och tala om för henne hur hon ska göra eller ifrågasätta hennes val.

Lycka till @tott. :up:
 
Självklart talar jag utifrån egna och mina vänners erfarenheter. Jag känner inte till ett enda fall där att jaga efter någon som redan dumpat dig har slutat väl. Har vänner som gjort det vilket resulterat i ännu större sorg och hjärtan krossade i en miljon och har själv varit på andra sidan av myntet flera ggr. Det är väldigt avtändande...

Vill du ha tillbaka ett ex på riktigt och inte bara är ute efter sex så är det verkligen inte bästa vägen att gå.

Men det är ditt liv och ditt beslut och jag önskar dig lycka till med det. Hoppas att ditt fall är undantaget och att det löser sig! :-)

Då skall du få veta i alla fall ett sådant fall som slutade bra! :)
Jag blev dumpad på lite oklara grunder, åkte i alla fall till hans hemstad som planerat (skulle jobba där också). Sade till honom att jag ville prata och reda ut (lite som @tott vill med sin kille nu). Vi träffades på mitt hotell, hamnade i säng låångt innan vi rett ut allting :o, hade ett lite struligt förhållande några månader (ingen av oss ville vara utan den andre, men praktiska omständigheter gjorde allting skitsvårt), men idag, fyra år senare, är vi lyckliga särbos. Allt kan hända! :love:
 
Självklart talar jag utifrån egna och mina vänners erfarenheter. Jag känner inte till ett enda fall där att jaga efter någon som redan dumpat dig har slutat väl. Har vänner som gjort det vilket resulterat i ännu större sorg och hjärtan krossade i en miljon och har själv varit på andra sidan av myntet flera ggr. Det är väldigt avtändande...

Vill du ha tillbaka ett ex på riktigt och inte bara är ute efter sex så är det verkligen inte bästa vägen att gå.

Men det är ditt liv och ditt beslut och jag önskar dig lycka till med det. Hoppas att ditt fall är undantaget och att det löser sig! :-)

Jaga?? Vem har pratat om att jaga?? Ingen av oss har dumpat den andra, det kan du också notera. Kom också ihåg att det inte bara är jag som ska träffa honom, utan också han som ska träffa mig - helt frivilligt!!! Han skall väl dessutom överlämna mina saker som jag har hos honom. Mycket mer vuxet och moget att göra det face to face än att skicka per post som någon här har föreslagit. Jag tvingar honom inte till ett endast dugg! Jag har inte ens behövt övertala eller tjata. Jag kom med ett förslag...som han genast var med på. Han verkar inte ha något som helst emot att träffa mig, men vad han kommer med i våra diskussioner vet ingen här inne! Ingen!!!

Berätta @Centaur du som vet- vilken är den rätta vägen att gå, om man vill ha ett ex tillbaka? Att inte träffas alls?
 
Nu tycker jag rent allmänt och inte riktat till någon speciell, att vi låter @tott vara med sitt beslut istället för att sitta som olyckskorpar och kraxa. @tott kommer om ett par dagar att veta vad som händer, vi behöver inte spå olycka och tala om för henne hur hon ska göra eller ifrågasätta hennes val.

Lycka till @tott. :up:

Tack @Mia_R :)
 
Då skall du få veta i alla fall ett sådant fall som slutade bra! :)
Jag blev dumpad på lite oklara grunder, åkte i alla fall till hans hemstad som planerat (skulle jobba där också). Sade till honom att jag ville prata och reda ut (lite som @tott vill med sin kille nu). Vi träffades på mitt hotell, hamnade i säng låångt innan vi rett ut allting :o, hade ett lite struligt förhållande några månader (ingen av oss ville vara utan den andre, men praktiska omständigheter gjorde allting skitsvårt), men idag, fyra år senare, är vi lyckliga särbos. Allt kan hända! :love:

Tack @Roheryn :) Solskenshistorier är alltid roliga att höra :)
Lycka till i fortsättningen! :)
 
Jaga?? Vem har pratat om att jaga?? Ingen av oss har dumpat den andra, det kan du också notera. Kom också ihåg att det inte bara är jag som ska träffa honom, utan också han som ska träffa mig - helt frivilligt!!! Han skall väl dessutom överlämna mina saker som jag har hos honom. Mycket mer vuxet och moget att göra det face to face än att skicka per post som någon här har föreslagit. Jag tvingar honom inte till ett endast dugg! Jag har inte ens behövt övertala eller tjata. Jag kom med ett förslag...som han genast var med på. Han verkar inte ha något som helst emot att träffa mig, men vad han kommer med i våra diskussioner vet ingen här inne! Ingen!!!

Berätta @Centaur du som vet- vilken är den rätta vägen att gå, om man vill ha ett ex tillbaka? Att inte träffas alls?

Jag tror att han blev glad att du hörde av dig. Han har säkert varit lika orolig som du. Lycka till nu.
 
Nu är det faktiskt måndag och klockan är redan 08:49, så nu förväntar jag mig en uppdatering på hur det har gått (hoppas att det har gått jättebra!).;):)

På väg hem. Har haft en jättefin men konstig och tuff samvaro med 52an. Mycket ömsesidiga fina känslor. Sov tätt tätt hela natten, mycket beröring och mycket fint, men han vill vara själv :cry: ...men mina grejer tog han inte med...
 
Men oj. Beklagar. Hade han glömt sakerna eller trodde han att ni skulle fortsätta när han åkte hemifrån? Jag tror att om jag vore du nu så skulle jag få dem skickade och sedan börja gå vidare. Det blev ett jobbigt avslut för dig detta tänker jag. Kram!
 
Han trodde jag skulle vidare på resa nu, fastän jag utförligt skrivit när jag skulle åka.
Jobbigt är det men bättre såhär än det fula avslutet för en månad sedan. Jobbigt för honom också - både nu och då.
 
En massa kläder - några tjocka vinterjackor, vinterkängor, en badrock och en massa annat


Varför så nyfiken på det?
Det lät som du inte kunde resa vidare med allt detta, jag föreställde mig att du behövde släpkärra och skåpbil för att ta med sakerna (om du nu skulle resa vidare).
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 100
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 517
Senast: Hoppsin
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 354
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp