Hur ska jag hålla mig ifrån att höra av mig?

Jag tycker bara att det är ett konstigt sätt att göra slut på, att spendera en natt på hotell tillsammans känner iaf jag är något man inte gör med exet som man försöker komma över... Kommer det inte bara att göra ont värre av att spendera natten med denna man som du är så kär i? Som ett utdraget lidande. :(

Jag förstår att du har förhoppningar om att det är ett tecken på att han fortfarande är intresserad, det är naturligt. Men är rädd du kommer bli ännu mer sårad.

Var inte rädd! Jag vet vad jag gör.
 
Under trådens gång framkommer det att TS inte alls vill komma över ex:et utan snarare fortfarande vill nära ett hopp om att det går att laga. Därav träffen.

För sista gången! Omständigheterna då det tog slut var definitivt inte optimala. Mycket blev hängande i luften (nej, ni vet inte allt som har sagts/skrivits), ni kan väl bara tro mig. På söndag, eller senast på måndag vet jag mera. Jag hoppas att vi får till det, men vill inte han försöka igen så är det kört. Är det kört tar jag det och försöker komma vidare.

Varför krånglar ni till det?? Jag vet precis vad jag ger mig in i nu, och jag vet precis vilka alternativ som finns och jag kommer att anpassa mig efter utgången!
 
Ja jag tycker han har varit elak och taskig mot dig. Det han sade på konserten var inte snällt och inte heller att förminska det du behövde göra när hans hobbyprojekt minsann får ta hur mycket plats som helst.
Inte heller var det direkt snällt att uppföra sig som han gjorde mot dig det sista.

Men det är ju jag det.

Taskig var han på konserten - det håller jag med om. Det jag gjort för att han ska få leva sin dröm i två säsonger har jag själv valt - för att jag vill! Ingen har ens hintat om att jag borde göra si eller så. Ingen har varit elak gällande det.

Hur uppförde han sig det sista? Vilket menar du? Att vara villig att träffas på hotell?
 
Taskig var han på konserten - det håller jag med om. Det jag gjort för att han ska få leva sin dröm i två säsonger har jag själv valt - för att jag vill! Ingen har ens hintat om att jag borde göra si eller så. Ingen har varit elak gällande det.

Hur uppförde han sig det sista? Vilket menar du? Att vara villig att träffas på hotell?
Tja allt från själva bråket fram till hotellträffen tycker inte jag är direkt snällt om man säger så.

Hotellträffen är ju svårt att svara på nu i förväg om det är elakt eller inte. Beror ju på vad som händer där.
 
Tja allt från själva bråket fram till hotellträffen tycker inte jag är direkt snällt om man säger så.

Hotellträffen är ju svårt att svara på nu i förväg om det är elakt eller inte. Beror ju på vad som händer där.

Nä, jag tycker inte han har varit elak efter bråket - bara besvärlig och skitjobbig i mailväxlingen strax efter. Efter det har han tagit sig/fått tid, som han ville. Nu verkar han iaf normal i ordväxlingen igen.
 
Jag tycker bara att det är ett konstigt sätt att göra slut på, att spendera en natt på hotell tillsammans känner iaf jag är något man inte gör med exet som man försöker komma över... Kommer det inte bara att göra ont värre av att spendera natten med denna man som du är så kär i? Som ett utdraget lidande. :(

Jag förstår att du har förhoppningar om att det är ett tecken på att han fortfarande är intresserad, det är naturligt. Men är rädd du kommer bli ännu mer sårad.


Men Varför konstigt? De möts på neutral ort det är en bit mellan TS och x:et. Mkt bättre än hans gård m släktingar tycker jag.
 
Jag tycker bara att det är ett konstigt sätt att göra slut på, att spendera en natt på hotell tillsammans känner iaf jag är något man inte gör med exet som man försöker komma över...
Slut är ju redan gjort sedan tidigare, och jag tycker det här låter som en fullt möjlig återstart.
Och som tott själv säger - och det gäller i alla lägen i livet, oavsett vad utgången blir av detta äventyr;
Att VETA är iaf bättre än att grubbla.

Hoppas det går bra.
 
känner iaf jag är något man inte gör

Sådana där resonemang kommer det sällan något gott ur ;). Ja, du känner, men du är inte tott och känner är väldigt diffust. Och något man inte gör är så där normerande och tråkigt, att trycka in folk i fack och tala om hur man beter sig.

Men det är inte meningen att sätta just dig i skottgluggen, jag har genom hela tråden reagerat på hur många verkar sätta likhetstecken mellan sina egna erfarenheter och totts. Och det kanske bör vara likhetstecken, vad vet jag. Samtidigt måste man ibland få göra sina egna erfarenheter för att komma vidare.
 
Innan du hoppar i bingen med killen ta reda på om det är en nystart han vill ha ut av träffen på hotellet eller om det är ett "avslut"

Jag känner ju inte ditt ex alls så jag vet inte hur han är
Jag har hört killar som säger att dom vill ha ett "sista" för att avsluta en relation

Vad jag menar är prata innan ni gör något annat så att ni inte missuppfattar varandras avsikter med träffen på hotellet
 
Innan du hoppar i bingen med killen ta reda på om det är en nystart han vill ha ut av träffen på hotellet eller om det är ett "avslut"

Jag känner ju inte ditt ex alls så jag vet inte hur han är
Jag har hört killar som säger att dom vill ha ett "sista" för att avsluta en relation

Vad jag menar är prata innan ni gör något annat så att ni inte missuppfattar varandras avsikter med träffen på hotellet
Fast det är ju för att prata som de träffas och att ta in på hotell brukar betyda övernattning, så oavsett om det är ett avslut eller en nystart så är det ju ändå @totts och hans beslut vad som händer och ingen annans.
 
Innan du hoppar i bingen med killen ta reda på om det är en nystart han vill ha ut av träffen på hotellet eller om det är ett "avslut"

Jag känner ju inte ditt ex alls så jag vet inte hur han är
Jag har hört killar som säger att dom vill ha ett "sista" för att avsluta en relation

Vad jag menar är prata innan ni gör något annat så att ni inte missuppfattar varandras avsikter med träffen på hotellet

...men om jag också vill ha "ett sista"? ;)
 
Innan du hoppar i bingen med killen ta reda på om det är en nystart han vill ha ut av träffen på hotellet eller om det är ett "avslut"

Jag känner ju inte ditt ex alls så jag vet inte hur han är
Jag har hört killar som säger att dom vill ha ett "sista" för att avsluta en relation

Vad jag menar är prata innan ni gör något annat så att ni inte missuppfattar varandras avsikter med träffen på hotellet
Men seriöst? 50-talets sexualmoral ringde? :laugh:

Du har väl ingen aning om ifall tott vill ha sex eller inte, eller vad sex betyder för henne eller mannen. Och du har väl inte med det att göra heller, för den delen ;)
 
Fast det är ju för att prata som de träffas och att ta in på hotell brukar betyda övernattning, så oavsett om det är ett avslut eller en nystart så är det ju ändå @totts och hans beslut vad som händer och ingen annans.
Ja det är väl klart allt som har skrivits i tråden är totts och hans beslut
Det är ju bra om båda är överens om varför dom träffas så att inte någon känner sig blåst

En kille sa att han och hans ex skulle träffas efter att dom gjort slut. Killen tänkte sig ett avslut. Tjejen tänkte sig en nystart
Morgonen efter va tjejen knäckt
Dom hade totalt missuppfattat varandra och hade haft för bråttom i säng...
 
Ja det är väl klart allt som har skrivits i tråden är totts och hans beslut
Det är ju bra om båda är överens om varför dom träffas så att inte någon känner sig blåst

En kille sa att han och hans ex skulle träffas efter att dom gjort slut. Killen tänkte sig ett avslut. Tjejen tänkte sig en nystart
Morgonen efter va tjejen knäckt
Dom hade totalt missuppfattat varandra och hade haft för bråttom i säng...

Jag är MYCKET medveten om att vad som helst kan hända! Jag är MYCKET medveten om att jag kanske är skitledsen på måndag. ...men då vet jag i alla fall, och kan sätta min energi på att gå vidare mot nya mål.

Snälla, jag är inte så blåst som många i tråden försöker få mig. Jag är en fullt normal människa som kan ta hand om mig själv. Jag har varit med om ett oplanerat uppbrott i stridens hetta och jag är förvirrad i tankarna för tillfället. Det skulle förmodligen varenda en av er också vara i samma sits (och med alla detaljer i det hela som ni inte vet om). För att få klarhet i tankarna skall vi nu träffas - vilket BÅDA vill. Sen får vi se vad som händer... Försök se det så! :bow:
 
Jag är MYCKET medveten om att vad som helst kan hända! Jag är MYCKET medveten om att jag kanske är skitledsen på måndag. ...men då vet jag i alla fall, och kan sätta min energi på att gå vidare mot nya mål.

Snälla, jag är inte så blåst som många i tråden försöker få mig. Jag är en fullt normal människa som kan ta hand om mig själv. Jag har varit med om ett oplanerat uppbrott i stridens hetta och jag är förvirrad i tankarna för tillfället. Det skulle förmodligen varenda en av er också vara i samma sits (och med alla detaljer i det hela som ni inte vet om). För att få klarhet i tankarna skall vi nu träffas - vilket BÅDA vill. Sen får vi se vad som händer... Försök se det så! :bow:
Ja jag är helt säker på att du är en normal människa som kan ta hand om dig:)
Nu jag du ju skrivit ett inlägg på ett forum och bett om råd
Då får du råd, tankar och erfarenheter i din tråd.
Jag tycker det ska bli spännande att se vad som händer
Relationer är alltid spännande, jag läser tom dejtingtråden för jag tycker det är roligt.
Jag älskar lyckliga slut, så jag håller tummarna
 
Ja jag är helt säker på att du är en normal människa som kan ta hand om dig:)
Nu jag du ju skrivit ett inlägg på ett forum och bett om råd
Då får du råd, tankar och erfarenheter i din tråd.
Jag tycker det ska bli spännande att se vad som händer
Relationer är alltid spännande, jag läser tom dejtingtråden för jag tycker det är roligt.
Jag älskar lyckliga slut, så jag håller tummarna

Tack :)
Råd är bra, men pekfinger är onödiga ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 077
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 517
Senast: Hoppsin
·
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 353
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp