Eller bli uppsagda från stallplatsen med omedelbar verkan. Det kan inte vara ok i något stall att tjuvrida någon annans häst!Alltså sådant där borde man kunna polisanmäla, jag hade varit fullkomligt Rasande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller bli uppsagda från stallplatsen med omedelbar verkan. Det kan inte vara ok i något stall att tjuvrida någon annans häst!Alltså sådant där borde man kunna polisanmäla, jag hade varit fullkomligt Rasande!
Precis! Det borde vara minsta konsekvensen!Eller bli uppsagda från stallplatsen med omedelbar verkan. Det kan inte vara ok i något stall att tjuvrida någon annans häst!
Uppenbarligen inte...Skäms dom inte?
Hon vet medryttare på en annan häst i stallet.Eller bli uppsagda från stallplatsen med omedelbar verkan. Det kan inte vara ok i något stall att tjuvrida någon annans häst!
Men ändå. Om någon sagt att min medryttare tagit med en kompis som tjuvridit andra hästar i stallet hade hen blivit kickad och det hade tagit hus i helvete. Ingen av dem hade varit välkomna tillbaka!Hon vet medryttare på en annan häst i stallet.
Ja hon var inte kvar långt efter det men varför vet jag inte.Men ändå. Om någon sagt att min medryttare tagit med en kompis som tjuvridit andra hästar i stallet hade hen blivit kickad och det hade tagit hus i helvete. Ingen av dem hade varit välkomna tillbaka!