Hur träffa nån?

Sv: Hur träffa nån?

Har ju inte varit ute för att dejta utan för att jag gillar vissa av maträtterna. Så det var av en ren händelse jag upptäckte det när jag gick dit med en tjej kompis istället för med killarna från jobb. Vi höll på att bli "uppraggade" ja eller det försöktes redan i garderoben när vi kom in.
Men resten av kvällen var väldigt trevlig.
Var är då detta undrar ni säkert?
Jo Olearys sports bar, men det går säkert lika bra med en annan sports bar ;)
 
Sv: Hur träffa nån?

KL

En kompis till mig som nätdejtat i flera omgångar beslutade i sista vändan att han snabbt skulle göra klart att han ville ses IRL och det i princip på direkten. Han föreslog promenad varje gång och BINGO! Han träffade en tjej som han nu flyttat ihop med och familjeliv är på G :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 383
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: tanten
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: warg
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 063
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp