Brie
Trådstartare
Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som
ska piffas, inga ”värre” saker än så
Kommer måla om utsidan också (den är vit och röd, inget större fel alls utan bara egna preferenser) men börjar inuti.
Jag vill inte måla allt vitt, men något behöver göras för att ljusa upp den. Fanéren på skåp och dörrar mm är i fint skick. Behålla en del, i så fall vad?
Vissa bruna detaljer kommer bli kvar pga kommer inte bli bra att måla över, så färger och tapeter får gärna matcha med det. Jag gillar blått, kan tänka mig rosa och gult.
Kanske fler är i färd med att fixa upp en husvagn? Eller bara hänga på med lite smakråd?
Kök med rostfri diskbänk och tidsenligt brungult kylskåp
Fler bilder nedan
ska piffas, inga ”värre” saker än så
Jag vill inte måla allt vitt, men något behöver göras för att ljusa upp den. Fanéren på skåp och dörrar mm är i fint skick. Behålla en del, i så fall vad?
Vissa bruna detaljer kommer bli kvar pga kommer inte bli bra att måla över, så färger och tapeter får gärna matcha med det. Jag gillar blått, kan tänka mig rosa och gult.
Kanske fler är i färd med att fixa upp en husvagn? Eller bara hänga på med lite smakråd?
Kök med rostfri diskbänk och tidsenligt brungult kylskåp

Fler bilder nedan