Hormonerna gör så män vill äta korv?Igenkänningsfaktorn är HÖÖÖÖÖG
Tror det måste vara ngt i deras hormoner![]()
Eller att många par kommunicerar dåligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hormonerna gör så män vill äta korv?Igenkänningsfaktorn är HÖÖÖÖÖG
Tror det måste vara ngt i deras hormoner![]()
Men lite irriterad blev jag vårt första nyår när jag planerat biff Wellington och köpt finfin oxfilé, blir väckt av sambon som lagat mat = hackat sönder filén och gjort typ gryta![]()
Påminner om ett par i min omgivning där den ena är en gudabenådad kock och den andra är öööö ...spis? Den gudabenådade hade gjort en fantastisk buljong på typ alla ben och skit man kan tänka sig, hon hade vårdat och smakat av och låtit alla smaker djupna.
Sedan slog hennes partner ut "de där resterna i kastrullen på spisen"![]()
Det var ett skämt.. Lite Dagobert varning helt enkeltHormonerna gör så män vill äta korv?
Eller att många par kommunicerar dåligt?
Min partner har en gång råkat slå ut min fond. Nu påminde du mig om traumat.Påminner om ett par i min omgivning där den ena är en gudabenådad kock och den andra är öööö ...spis? Den gudabenådade hade gjort en fantastisk buljong på typ alla ben och skit man kan tänka sig, hon hade vårdat och smakat av och låtit alla smaker djupna.
Sedan slog hennes partner ut "de där resterna i kastrullen på spisen"![]()
Vad lustigt. Jag har dessutom för mig att du känner till paret som jag menarMin partner har en gång råkat slå ut min fond. Nu påminde du mig om traumat.![]()
Vad lustigt. Jag har dessutom för mig att du känner till paret som jag menar![]()
Ja vilken tur att ni har ICA så nära. Män har sådana hormoner så de inte kan tänka och planera helt enkelt och därför äter dom upp all korv. Dom är lite imbecilla, dom små liven. Du vet väl att man brukar säga att kvinnor är från Venus och män från mars! Jag tror absolut det stämmer.Det var ett skämt.. Lite Dagobert varning helt enkelt
Bortsett från det så kan 1kg ost bara försvinna från en dag till en annan hemma hos oss. Min man är stressätare och tänker väl inte alltid på nästa dag (frukost) när han stoppar i sig ngt. Tur man bor (nästan)granne med ICA![]()
Egentligen är han jätte snäll och omtänksam. Ibland glömmer han bara bort det. Han är lite virrig.Ja vilken tur att ni har ICA så nära. Män har sådana hormoner så de inte kan tänka och planera helt enkelt och därför äter dom upp all korv. Dom är lite imbecilla, dom små liven. Du vet väl att man brukar säga att kvinnor är från Venus och män från mars! Jag tror absolut det stämmer.
Inte heller i mitt fall eftersom paret är kvinnor.
Katastrofen Med Fonden kan dock inte hänföras till kategorin Ja, se karlar, utan det var ett begripligt om än traumatiserande misstag.
Ja, också äter dom korv!Egentligen är han jätte snäll och omtänksam. Ibland glömmer han bara bort det. Han är lite virrig.
Eller hur det nu var.
Ja de går ju på instinkt.. de små männen.. Korvinstinkt.Ja vilken tur att ni har ICA så nära. Män har sådana hormoner så de inte kan tänka och planera helt enkelt och därför äter dom upp all korv. Dom är lite imbecilla, dom små liven. Du vet väl att man brukar säga att kvinnor är från Venus och män från mars! Jag tror absolut det stämmer.
Frågan är om de gillar att äta korv.Inte heller i mitt fall eftersom paret är kvinnor.![]()
Han har så mycket VIKTIGT att tänka på på grund av jobbet!Egentligen är han jätte snäll och omtänksam. Ibland glömmer han bara bort det. Han är lite virrig.
Eller hur det nu var.
Men då är det viktigt vilket yrke han har fick jag lära mig i en annan tråd..Egentligen är han jätte snäll och omtänksam. Ibland glömmer han bara bort det. Han är lite virrig.
Eller hur det nu var.
Hon som slog ut buljongen är väl Mannen I Förhållandet.Inte heller i mitt fall eftersom paret är kvinnor.![]()
Tänk, det har jag aldrig tänkt på att fråga dem!Hon som slog ut buljongen är väl Mannen I Förhållandet.
Ni som lever i en relation. Hur fungerar de med "rester" i kylen.
Blir nämligen snart tokig på min man. Han äter ju upp allt för mig. Igår gjorde jag chorizokorvpasta och de blev en korv över. Perfekt. Lunch till mig idag.
Och när jag skall tillreda lunchen ser jag att korven är uppäten. (Fanns inget annat i kylen heller att tillaga heller)
Detta händer hela tiden. Vi veckohandlar och jag planerar maten utgående från vad som finns i kylen. Vissa förpackningar räcker till flera måltider, om nu inte någon äter upp de. Händer alltså ca 1-2 gånger i veckan.
Blir galen.
(Jag hindrar inte min man från att äta, men ofta är han bara snål "på nått gott". Vi har gott om frukt och grönt hemma,ät de i stället)