Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

20210828_175122.jpg
 
Fått en ny kyl. Nu börjar projekt hitta fina magneter, den förra klistrade jag klistermärken på, inte att rekommendera :D
Visa bifogad fil 76975
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

20210917_183442.jpg


Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D
 
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

Visa bifogad fil 77070

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Har såna på bevakning på tradera :D
Screenshot_20210917-184528_Tradera.jpg
 

Liknande trådar

Svar
1 479
· Visningar
79 367
Senast: Unafraid
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3
Svar
54
· Visningar
959
Senast: sthu
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
645
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 046
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp