Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och lite från sidan:

35266


(Det hann tyvärr bli lite mörkt ute så bilderna blev lite sådär)
 
Har btw nästan gett upp hoppet om den snygga dekadenta bäddsoffan och funderar på att helt enkelt "bara" köpa en jävligt snygg soffa och ta fram en viksäng om jag behöver en extra bädd.
På så sätt har oändligt mkt mer att välja på. Nu när jag tapetserade byrån insåg jag att det nog hade varit riktigt jäkla snyggt med en smutsrosa/lila soffa! Några förslag? Två eller tresits (helst inte större än 2 m) och där det finns möjlighet att provsitta IRL i Sthlm är ett krav. Gärna sammet och ska vara ngt extra!

Tänker färgen ngt åt detta hållet (Men OBS inget i närheten av detta stilmässigt ;) )

Tro908-10-Francis-soffa-m_oppet-avslut-410-10_1_590x.jpg
 
Senast ändrad:
Har btw nästan gett upp hoppet om den snygga dekadenta bäddsoffan och funderar på att helt enkelt "bara" köpa en jävligt snygg soffa och ta fram en viksäng om jag behöver en extra bädd.
På så sätt har oändligt mkt mer att välja på. Nu när jag tapetserade byrån insåg jag att det nog hade varit riktigt jäkla snyggt med en smutsrosa/lila soffa! Några förslag? Två eller tresits (helst inte större än 2 m) och där det finns möjlighet att provsitta IRL i Sthlm är ett krav. Gärna sammet och ska vara ngt extra!

Tänker färgen ngt åt detta hållet (Men OBS inget i närheten av detta stilmässigt ;) )

Tro908-10-Francis-soffa-m_oppet-avslut-410-10_1_590x.jpg
Du kan ju skaffa en sån uppblåsbar madrass till gäster, är smidigt och tar inte så stor plats. Finns för några hundralappar (beroende på bredd) på tex biltema.
 
Jag funderade lite på insynsskydd (då min lathet och kattens behov går före min prydhet :angel:) och googlade lite på förslag. Fann denna bild:
51600960_848145768850553_8377189547158554129_n.jpg

Så fint!! :love::love:
Syrran kan ju virka så jag blev lite sugen ... men vet inte riktigt hur jag skulle vilja göra 🤔
Kanske något som ram på fot..? Men då får inte katten plats i fönstret 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp