Insektsmedlet 7 (seven)

Kissing Spine

Trådstartare
Använde detta för två år sedan tror jag. (eller ett?) I vilket fall så skyddar det mor 7 sorters insekter och man sprayar på det. Helt superbra, folk åkte flera mil enkom för att köpa medlet i vår lokala hästsportaffär. Men helt plötsligt fanns det inte mer :crazy:. Någon som vet om det går att få tag i?
 
Sv: Insektsmedlet 7 (seven)

Det går inte längra att få tag i Sverige. Förbjudet blev det. Det var mycket effektivt och då kan man ju undra vad som fanns i det?:eek: :eek: :eek:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 402
Senast: Myrten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 889
Senast: Hedinn
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
10 926
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp