Instagram för dummies (hiss eller diss?)

Okej ny dum insta-fråga: Kan man göra flera konton från samma profil? Eller måste jag logga ur och skapa ett nytt lösenord om jag vill ha t.ex. ett rent häst-konto utöver min vanliga profil?
 
Okej ny dum insta-fråga: Kan man göra flera konton från samma profil? Eller måste jag logga ur och skapa ett nytt lösenord om jag vill ha t.ex. ett rent häst-konto utöver min vanliga profil?

Nej. Du kan ha flera. Du trycker på en knapp bara om du vill ändra konto på din egen sida så att säga.

Kolla under koppla fler konton eller hur det står, så står det där hur man gör.
Men du måste regga ett nytt konto innan du kan koppla det givetvis.
 
Nej. Du kan ha flera. Du trycker på en knapp bara om du vill ändra konto på din egen sida så att säga.

Kolla under koppla fler konton eller hur det står, så står det där hur man gör.
Men du måste regga ett nytt konto innan du kan koppla det givetvis.

Aha okej jag tror jag fattar. Ska kolla, tack!
 
Jag använder bara insta för att visa släkt och nära vänner foton på mina barn och för att följa deras ungar och vardag. Vissa av dem träffar jag sällan då de är utspridda, så det är trevligt att ha lite kontakt online.
Jag orkar inte och vill inte följa en massa andra offeciella konton.
 
Uppdatering!

Har skaffat Instagram. Fattar ingenting. Har typ 12 kompisar (?) där nu. Känner mig instagramensammast i hela världen.
 
Uppdatering!

Har skaffat Instagram. Fattar ingenting. Har typ 12 kompisar (?) där nu. Känner mig instagramensammast i hela världen.
Haha! Jag vill bli instakompis med dig😍

Men jag tycker insta är nice sådär, man ”följer” ju folk och i min värld innebär det att jag kan följa alla möjliga personer utan att ha någon egentlig relation till dem.
Men man kan ju ta hjälp av insta och hitta folk via fb eller typ ens telefonkontakter också 😊
 
Om alla bukefolk som vill ha kontakt med andra bukefolk på insta gör en #buke, så ser ni ju vilka som är medbukare när ni söker på den hashtag'en.

Problemet är att lista ut vilka de är :p
När jag hade insta för kenneln var det två jag aldrig kom underfund med, andra var kluriga :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 047
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 414
Senast: Disen
·
N
Träning Hela historian: Köpte honom som "problemhäst" - när han kom så var han så mager att revbenen syntes med alldeles tuffsig päls och nervös...
Svar
18
· Visningar
3 776
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp