Bukefalos 28 år!

Inte gömma allt bland tusentals inlägg under intetsägande rubrik - Utbruten från Vad gör jag o mina bukevänner?

När det gäller logopeden till min son så var det faktiskt förskolan som initierade en första kontakt och sedan BVC. Men efter det så har logopeden dratt i alla trådar.

Tja skriver man i en dagbokstråd så förutsätter man att det stannar där. Man kan ju tänka sig att någon frågar en när man pratar om något lite mer personligt ämne i just en dagbokstråd.
 
Jag med, inte något man använder för att flytta en diskussion från forumet till.

Fast seriöst så får du ju ha en lite bättre profil som forumägare än att respondera såhär på något användarna uppenbarligen har mycket känslor och åsikter om 😳
Jag har inget intresse av chatt trådarna för egen del men tycker hanteringen av debatten som följt ändå är bedrövlig ?

Jag räknar med att bli bannad men ok isåfall faktiskt 👍
 
När det gäller logopeden till min son så var det faktiskt förskolan som initierade en första kontakt och sedan BVC. Men efter det så har logopeden dratt i alla trådar.

Tja skriver man i en dagbokstråd så förutsätter man att det stannar där. Man kan ju tänka sig att någon frågar en när man pratar om något lite mer personligt ämne i just en dagbokstråd.

Men den tråden är ju en protest mer än något annat. Man får ju prata och babbla, men när det uppstår sidospår som är intressanta bryts de ut. Jag fattar faktiskt inte problemet med det.
 
När det gäller logopeden till min son så var det faktiskt förskolan som initierade en första kontakt och sedan BVC. Men efter det så har logopeden dratt i alla trådar.

Tja skriver man i en dagbokstråd så förutsätter man att det stannar där. Man kan ju tänka sig att någon frågar en när man pratar om något lite mer personligt ämne i just en dagbokstråd.
Fast stopp här!! Nu är ju detta OF. Vad har hur min son började gå till logopeden att göra här??? @Gunnar bryter du mot dina egna regler???????
 
Av rädsla så raderade jag mina dagbokstrådar nu. Så nu hoppas jag dom är raderade för alltid!
Det här känns som ett stort jävla SKÄMT!

Öka antalet trådar sägs det. Jag har nu i flera dagars tid tänkt starta inte mindre än 4-6 nya trådar men glöm det. Av ren jävla treårstrots så vägrar jag bidra med detta.
 
Av rädsla så raderade jag mina dagbokstrådar nu. Så nu hoppas jag dom är raderade för alltid!
Det här känns som ett stort jävla SKÄMT!

Öka antalet trådar sägs det. Jag har nu i flera dagars tid tänkt starta inte mindre än 4-6 nya trådar men glöm det. Av ren jävla treårstrots så vägrar jag bidra med detta.
Men du är väl medveten om att dagbokstrådarna kan läsas och kommenteras av alla? Så har det ju alltid varit. Det är ju ofta livat i dom trådarna.
I ett av mina dagboksinlägg fick jag en känga för att jag gnällde. Jag muttrade lite men det var inget att göra åt.
Jag förstår inte vad du är rädd för?
 
Blir för många trådar att följa
Orkar inte det
Vgv tråden var bra för man fick lite roliga uppdateringar utan att behöva scrolla 20 trådar.
Min hjärna pallar inte. Så får låta bli att läsa och skriva nu ett tag.
Samma här. Jag orkar inte plöja en massa trådar och de som blivit utbrutna följer jag inte heller för jag tappar sammanhanget. Det är ju inte så att man automatiskt hamnar vid första olästa meddelande när man öppnar tråden utan man får plöja igenom en massa som man redan läst. Orka.
 
86058638-1013-420F-AE2B-41042F449EC8.jpeg
 
Men den tråden är ju en protest mer än något annat. Man får ju prata och babbla, men när det uppstår sidospår som är intressanta bryts de ut. Jag fattar faktiskt inte problemet med det.

Sa du har inte last nagra av responserna som mycket sakligt forklarar hur de ser pa det? Eller ar det sa att du bara kan se din vinkling och inte alls kan forsoka forsta att andra ser saker annorlunda?
Egentligen handlar det hela om respect for andras asikter, tolerance och kompromiss ... nagot som inte alls fungerar har
 
(Forum)reglerna är desamma för hela Bukefalos, men dagboken är tänkt som lite av blogg med personliga trådstarter och kommentarer på dessa.

Och vi ar manga som ser VGV traden som en form av blogg ... nagot vi alla bidrar till, ibland mer och ibland mindre, men en form av "daglig blogg" som mest ar meningslost prat.
Om du @Gunnar hade lyssnat pa dina anvandare och valt linjen att vara tolerant och att kompromissa ar jag saker pa att vi ar manga som garna hade startat nya tradar. Minns jag helt fel, eller var inte det pa tapeten for en hel massa ar sedan, att vi behovde starta nya tradar? Vilket hande da, helt utan den dramatik vi har nu.
 
Men du är väl medveten om att dagbokstrådarna kan läsas och kommenteras av alla? Så har det ju alltid varit. Det är ju ofta livat i dom trådarna.
I ett av mina dagboksinlägg fick jag en känga för att jag gnällde. Jag muttrade lite men det var inget att göra åt.
Jag förstår inte vad du är rädd för?

Det ÄR skillnad på att starta en tråd och ett dagboksinlägg. En tråd hade jag inte kunnat radera så har lagt det på dagbok för att själv kunna styra över det. Nu verkar det brytas ut från dagbok med så därför tog jag bort dom. Så sluta med att det är offentligt och ett DISKUSSIONSFORUM för Dagbok hörde inte dit - tills nu :down: :turd:
 
Det ÄR skillnad på att starta en tråd och ett dagboksinlägg. En tråd hade jag inte kunnat radera så har lagt det på dagbok för att själv kunna styra över det. Nu verkar det brytas ut från dagbok med så därför tog jag bort dom. Så sluta med att det är offentligt och ett DISKUSSIONSFORUM för Dagbok hörde inte dit - tills nu :down::turd:
Jag håller helt med dig om att Dagbok inte är ett diskussionsforum. Så där behöver man ju inte diskutera utan kan gå in och plocka bort om någon börjar tjata om något man inte vill prata om.
 
Har också märkt av en extrem mängd utbrutna trådar och även en allmänt nedstämd attityd här den senaste tiden. Instämmer förövrigt i kritiken mot alla utbrutna trådar. Att man, med initiativtagarens samtycke, bryter ut ämnen ur befintliga trådar när dessa upptar 2-3 sidor eller mer, förstår jag och köper helt. Det gynnar bara forumet. Men när det blir en massa "små utbrytningar" som nu, särskilt utan initiativtagarens samtycke, tycker jag faktiskt att man gör fel. Man borde allra minst fråga vederbörande innan man bryter ut, och även fundera på om det är värt att bryta ut ifall det är mindre än ungefär 2-3 sidors inlägg.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 311
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 314
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 930
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp