Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mest för att förvirra och att lynchstoppet skulle vara borta sÄ ingen god kunde anvÀnda detVarför gjorde ni det?
Ja alltsÄ jag fattade ingenting nÀr jag knappt fick en röst i dl 3. Trodde ju lynchstoppet skulle bli min rÀddning och sedan var det över. Och inte heller dl 4 gick ju mot mig. Utan mot stackars EloOch jag fattar fortfarande inget om kronan![]()
Jag har gett upp det för lÀngesen! Sjukt frustrerande att se hur Q inte blir lynchad gÄng pÄ gÄng, jag var sÀker pÄ att @LenaH var ond pga det
![]()
Det kan du ge dig pÄ att jag gjorde. Jag skrev ju tom i trÄden att nu Àr kl 21Rösterna alltsÄ, tror garanterat att hon satt beredd att Àndra men du kom ju aldrig!![]()
Jag tyckte det var ganska rimligt, se det jag just postadeâNiâ? Tror du pĂ„ allvar att det var en kollektiv idĂ©? Mitt bĂ€sta svar Ă€r âför att @qitis tyckte det var kulâ. Om hon har nĂ„t ytterligare kring det fĂ„r hon svara sjĂ€lv.![]()
Jag var helt sÀker pÄ att Elo inte var ond men det tÀnkte jag ju inte sÀga högtJag fattar inte heller varför alla blev sÄ överens om att Elo var ond pga den stoppade lynchen? Ulvarna kan ju ha stoppat för att fÄ ett extra kÀk (stoppad lynch innebÀr ju 2 kÀk mellan lynchningarna), för att de trodde att Elo var ledaren, för att rÀdda kvar Q ytterligare ett dygn nÀr Elo blir misstÀnkt eller bara för att de slarvat och stoppat den i onödan?
I sÄ fall hade lyan bestÄtt av Hedinn, Q, Mada med LenaH som ledarvarg? Lite för snyggt för att vara sant, dock.
Ja, sÀkert. Jag kom pÄ efterÄt att det dessutom var bra att det var borta, men just nÀr qitis lanserade idén begrep jag ingentingJag tyckte det var ganska rimligt, se det jag just postade![]()
Ja hon var ju i princip helt rÀtt uteVill för övrigt bara lyfta fram det hÀr, frÄn rÀtt tidigt dag 2:
Visst, fel ledarvarg, men prickar hela lyan.
Fast dÄ hade ni ju vetat att de 3 var bybor och kunnat kÀka nÄgon annan. Det Àr precis det jag tog upp i trÄdenDet var vÀl frÀmst pga att qitis hade galet flyt med tjuvningarna. Hade ju lika gÀrna kunnat trÀffa tre bybor och dÄ hade det sett helt annorlunda ut.
Jag kom pÄ mÀngder med andra anledningar, men kÀnde inget jÀttestarkt behov av att lansera de tankarna just dÄJag fattar inte heller varför alla blev sÄ överens om att Elo var ond pga den stoppade lynchen? Ulvarna kan ju ha stoppat för att fÄ ett extra kÀk (stoppad lynch innebÀr ju 2 kÀk mellan lynchningarna), för att de trodde att Elo var ledaren, för att rÀdda kvar Q ytterligare ett dygn nÀr Elo blir misstÀnkt eller bara för att de slarvat och stoppat den i onödan?
Jag har alltsÄ överskattat dig som ulvspelare?Ja, sÀkert. Jag kom pÄ efterÄt att det dessutom var bra att det var borta, men just nÀr qitis lanserade idén begrep jag ingenting![]()
Hade vÀl kunnat vara ledaren ocksÄ iofs?Fast dÄ hade ni ju vetat att de 3 var bybor och kunnat kÀka nÄgon annan. Det Àr precis det jag tog upp i trÄden
Eh ja? Det tror jag alla har. Eller, framför allt tror alla att jag fortfarande ska spela som innan jag hade barn och hade all tid i vÀrlden (och en pigg hjÀrna som var fullt fungerande dygnet runt). SÄ Àr inte fallet lÀngreJag har alltsÄ överskattat dig som ulvspelare?![]()
Eh ja? Det tror jag alla har. Eller, framför allt tror alla att jag fortfarande ska spela som innan jag hade barn och hade all tid i vÀrlden (och en pigg hjÀrna som var fullt fungerande dygnet runt). SÄ Àr inte fallet lÀngre
Men, till mitt försvar, sÄ var det hÀr konversationen i lyan vid tillfÀllet:
Visa bifogad fil 185128
Skönt att veta att det finns nÄn som inte har höga förvÀntningar pÄ mig i alla fallFörlÄt Hedinn, men för mig kommer du alltid vara delfin.![]()
Jag skrev:Eh ja? Det tror jag alla har. Eller, framför allt tror alla att jag fortfarande ska spela som innan jag hade barn och hade all tid i vÀrlden (och en pigg hjÀrna som var fullt fungerande dygnet runt). SÄ Àr inte fallet lÀngre
Men, till mitt försvar, sÄ var det hÀr konversationen i lyan vid tillfÀllet:
Visa bifogad fil 185128
Vi brukar ju reagera pÄ samma saker sÄ det Àr helt hopplöst att veta nÀr du Àr ond. Dock reagerade jag pÄ att du tyckte obligatoriska frÄgan var taskig eller nÄt sÄnt (det var vÀl du?).Exakt! Oavsett Qs roll sÄ sÄg hon definitivt mest ond ut och en god LenaH hade sett till att hon blev lynchad. LenaH Àr ju rÀtt effektiv pÄ att fÄ den hon vill lynchad. Gissar att Q och LenaH kan vara en ledare och ulv?
Hedinn resonerar vettigt men det gör hon ju nÀr hon Àr ond ocksÄ.