Men utslagsröst?Skyddar ju inte mot käk däremot såsom narr var hon skyddad
Du hade blivit käk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men utslagsröst?Skyddar ju inte mot käk däremot såsom narr var hon skyddad
Du hade blivit käk![]()
Kan säga att jag också var beredd att ändraRösterna alltså, tror garanterat att hon satt beredd att ändra men du kom ju aldrig!![]()
Men vi visste ju inte att du visste. Det fanns inte så mycket av värde att skicka heller.Jag visste ju men det gjorde inte ni.![]()
Tror alla satt där och väntade på q...Kan säga att jag också var beredd att ändra
Nej, jag vet, det blev bara rätt komiskt.Men vi visste ju inte att du visste. Det fanns inte så mycket av värde att skicka heller.
Jag blev glad. Får aldrig nåt från nån i ulvlekar annars.Fast jag påpekade att Hedinn kunde vara ond, men att den raden inte var så farligt om den hamnade fel. Tog henne mest för att hon kan tolka infon. Jag kände nämligen att det inte gick så bra när jag skickade till dig![]()
Ja den avgjorde ju lynchen. Hade inte hjälp mot käk dockMen utslagsröst?
Så jag kan fråga nu hur det syntes att LenaH fick kronan första natten? Var det en hint jag missade?Ja den avgjorde ju lynchen. Hade inte hjälp mot käk dock
Vi visste ju att LenaH inte var narren eftersom hon fick kronan första natten
Och fio var den troliga narren mtp hur hon förstod var LenaH menade
Det var väl främst pga att qitis hade galet flyt med tjuvningarna. Hade ju lika gärna kunnat träffa tre bybor och då hade det sett helt annorlunda ut.Jag tycker det blev orimligt mycket info till onda i denna lek. De var nära att vinna trots att 2 ulvar röjde sig själva dag 1 och 2![]()
Anade det, men tänkte att det var osannolikt att Q som god skulle lagt rösten på mig och tusen gånger mer osannolikt att hon skulle lagt en dold röst också på mig helt utan eftertanke.@Niyama - jag tror jag snöade in rätt länge på att q kunde vara röstfifflaren, jag var så osäker på om det var hon eller Sry.
Fast tjuven är ju nästan som en siare också, jag tycker det blir orimligt när de som kan käka kan sia 3 gånger.Det var väl främst pga att qitis hade galet flyt med tjuvningarna. Hade ju lika gärna kunnat träffa tre bybor och då hade det sett helt annorlunda ut.
Ja, den enda bybo hon träffade råkade ha kronan...Det var väl främst pga att qitis hade galet flyt med tjuvningarna. Hade ju lika gärna kunnat träffa tre bybor och då hade det sett helt annorlunda ut.
Jag tänkte att du som hade utslagsrösten kunde bara ha mig och ekorren som röstfifflare iom resultatet. Egentligen var det dumt att käka henne i natt så sett men samtidigt ville vi bli av med extrarösten@Niyama - jag tror jag snöade in rätt länge på att q kunde vara röstfifflaren, jag var så osäker på om det var hon eller Sry.
Exakt! Sen vet jag inte vad den gjorde för nytta riktigt, när hon använde lynchstoppet till att hindra lynchen på en god, men… Lynchstoppet försvann i alla fall?Ja, den enda bybo hon träffade råkade ha kronan...![]()
Varför gjorde ni det?Exakt! Sen vet jag inte vad den gjorde för nytta riktigt, när hon använde lynchstoppet till att hindra lynchen på en god, men… Lynchstoppet försvann i alla fall?![]()
Det var ju episkt!Exakt! Sen vet jag inte vad den gjorde för nytta riktigt, när hon använde lynchstoppet till att hindra lynchen på en god, men… Lynchstoppet försvann i alla fall?![]()