Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 872

Bukefalos 30 år!

Hahaha vi började nästan fundera på samma sak i lyan faktiskt :rofl:

Du måste ju ha fullkomligt slitit ditt hår över att hon inte röstades ut? Jag menar, det var ju nästan så jag gjorde det, och då var det ju ändå positivt för mig att folk envisades med att ha henne kvar 😂
Ja det gjorde jag! Tyckte det var så uppenbart att hon var ulv som visste att jag var ängel och tog chansen. Dock lite förvånad över att hon valde att röja sig redan dag 2?

Jag ville egentligen inte skydda mig själv natt 1 pga spioninfon kunde hamna hos onda men vågade inte låta bli efter Madalynchen.

Alltså, det mest avgörande här ikväll måste ju ha varit att @LenaH i sista minuten bytte röst från mig till @qitis :rofl:
Absolut. Hade jag inte somnat och kunnat läsa hur det rlstars så hade jag garanterat lagt en röst på dig och det hade räckt för vi hade käkat någon sedan eftersom inget skydd fanns kvar mot käk

Jag måste nog läsa den här leken från början med facit bredvid mig. :rofl:

Tack alla för en rolig lek att följa sådär när orken tryter. Till @Myrten jag önskar nåt enkelt att läsa om temat, för jag fattade inte vad som hände där på slutet? O_o

Absolut. Hade jag inte somnat och kunnat läsa hur det rlstars så hade jag garanterat lagt en röst på dig och det hade räckt för vi hade käkat någon sedan eftersom inget skydd fanns kvar mot käk
Så känner mig högst skyldig att vi förlorade - skit också. Det var ju så nära att gå vägen. :D

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat